Gå til innhold

Hvem vinner Stjernekamp neste lørdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alexandra er mener jeg.

Hun er ekstremt dyktig og har mestret alle sjangre. 
Bjørn nr 2. Han har sunget likt i alle sjangre og ikke vist mange sider av seg selv. 

Anonymkode: 7a67a...e74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du lagt denne i koronaforumet?

Anonymkode: 502b8...5e0

Skrevet

Alexandra, ho er jo utruleg dyktig på alt!  Sjølv om eg heiar mest på Bjørn fordi han gjer alle sjangrar til sine og har ei fantastisk stemme. Og, aller best, når eg leitar opp musikken hans kjenner eg han igjen og likar den òg. Har mange gongar "oppdaga" og blitt svært begeistra for artistar på stjernekamp berre for å bli skuffa når eg høyrer dei spele sin eigen musikk. 

Anonymkode: 499a9...bae

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Alexandra, ho er jo utruleg dyktig på alt!  Sjølv om eg heiar mest på Bjørn fordi han gjer alle sjangrar til sine og har ei fantastisk stemme. Og, aller best, når eg leitar opp musikken hans kjenner eg han igjen og likar den òg. Har mange gongar "oppdaga" og blitt svært begeistra for artistar på stjernekamp berre for å bli skuffa når eg høyrer dei spele sin eigen musikk. 

Enig i alt. Jeg tror Alexandra kanskje vil vinne fordi hun er en som er en større entertainer i utadvendt væremåte. Men jeg heier mest på Bjørn.

Bjørn er stille og rolig, lar stemmen sin tale for seg selv til å formidle tekst, melodi, stemning og følelser. Har opplevd ham live, og han kan stå rett opp og ned, nesten uten kroppsspråk, og likevel formidle de utroligste stemninger og følelser, uten å ta noe av oppmerksomheten selv. Bare musikken som snakker. Men det er ingen tvil om at for å greie det, så har han egentlig alt det andre inni seg også, han bare formidler det på en annen måte. Fyren har jo også tydelig mye humor, selv om det kanskje ikke er alle som forstår den helt der den blir nesten underkommunisert.

Uansett hvem som vinner så er begge disse veldig verdige vinnere. De er vinnere allerede, begge to, uansett plassering neste lørdag.

Anonymkode: 7a087...711

Skrevet

Jeg synes Bjørn er utrolig kjedelig og veldig overvurdert, han burde gått ut for lenge siden. han får skryt for å «holde det nede», men jeg synes det bare er kjedelig og intetsigende. Kjenner ingen stemninger i det hele tatt. Eneste jeg likte var da han opptrådte med Ole Børud, men det var stort sett Ole sin fortjeneste.

alexandra er rå!

Anonymkode: 35585...02f

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Jeg synes Bjørn er utrolig kjedelig og veldig overvurdert, han burde gått ut for lenge siden. han får skryt for å «holde det nede», men jeg synes det bare er kjedelig og intetsigende. Kjenner ingen stemninger i det hele tatt. Eneste jeg likte var da han opptrådte med Ole Børud, men det var stort sett Ole sin fortjeneste.

alexandra er rå!

Anonymkode: 35585...02f

Helt enig med deg. Jeg syntes at Bjørn var interessant og ganske "rå" i begynnelsen. Han har mye imponerende med seg, og en flott stemme når den passer, men han har vært kjedelig i mange programmer nå. Det meste høres likt ut og flere ganger ikke særlig bra heller. Men jeg kunne gjerne gått på en konsert med ham når han gjør sine egne greier. Liker ham veldig godt da, men når vi snakker om Stjernekamp, så er Alexandra den desidert beste i hele konkurransen. Hun er rå.

Anonymkode: 37784...8dd

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Enig i alt. Jeg tror Alexandra kanskje vil vinne fordi hun er en som er en større entertainer i utadvendt væremåte. Men jeg heier mest på Bjørn.

Bjørn er stille og rolig, lar stemmen sin tale for seg selv til å formidle tekst, melodi, stemning og følelser. Har opplevd ham live, og han kan stå rett opp og ned, nesten uten kroppsspråk, og likevel formidle de utroligste stemninger og følelser, uten å ta noe av oppmerksomheten selv. Bare musikken som snakker. Men det er ingen tvil om at for å greie det, så har han egentlig alt det andre inni seg også, han bare formidler det på en annen måte. Fyren har jo også tydelig mye humor, selv om det kanskje ikke er alle som forstår den helt der den blir nesten underkommunisert.

Uansett hvem som vinner så er begge disse veldig verdige vinnere. De er vinnere allerede, begge to, uansett plassering neste lørdag.

Anonymkode: 7a087...711

Eg er jo vestlending, så Bjørn sin humor er midt i blinken for meg, vi vestlendingar set ofte pris på den tørrvittige og underkommuniserte humoren, men veit av erfaring at mange frå andre landsdelar ikkje alltid skjønnar den. Du er kanskje vestlending du òg? 

Skrevet

håper aleksandra, men bjørn vinner sikkert da det alltid går den veien for meg :P

Anonymkode: 01c1e...c75

Skrevet

Samme for meg, det er de to beste i finalen. De får nok effekt av deltakelsen sin uansett om de kommer på første eller andre plass. 

Alexandra er flinkest teknisk, men veldig «vanlig». Bjørn har masse karakter og særegen stemme, og er langt fra dusinvare. Han har også en musikksmak, stil og stemme som treffet meg. 
Bjørn er en artist jeg er glad for å ha oppdaget gjennom Stjernekamp. Alexandra kommer jeg nok ikke til å følge aktivt med på videre. 

Anonymkode: acf71...db8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...