Gå til innhold

Hva skal dere denne lørdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kira skrev (Akkurat nå):

Dere skjønner at her på vestkanten er det helt vanlig med litt hvitt pulver til kvelds 😂 Kvelden ble plutselig litt mer spennende da autokorrekt byttet ut dip med dop. Betyr det at jeg bruker dop oftere enn dip mon tro? 🤭

Dop=snop på vestkanten . Mindre kalorier er det også😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Dop=snop på vestkanten . Mindre kalorier er det også😊

Du er definitivt inne på noe der 🙋🏻‍♀️

Skrevet
Kira skrev (Akkurat nå):

Du er definitivt inne på noe der 🙋🏻‍♀️

Dessuten er det gjerne av det rene slaget og ikke samme skiten du finner på østkanten. Fint ska det væra🤣

Skrevet

Fyr i peisen, sofa, strikketøy og tv er mine planer idag. Kjenner det er eneste jeg vil etter en lang dag på jobb. Minsts har vært innom for å dusje og spise litt, så hun kommer hjem senere engang. Eldste kommer ikke hjem idag. Usikker på hvor hun er, men enten hos mormor eller hos kompisen sin. Nå er hu lei av å prate med meg, hu har vært sengeliggende i mange uker så hu rømmer huset såfort noen andre kan passe på henne. Hu er fortsatt syk, så hun ligger bare på en sofa. (Kyssesyken som virker som er veldig seig) men skjønner hun trenger litt andre vegger. 

Anonymkode: cfd9a...bf4

Skrevet

Ungen har feira barnebursdag, og er nå hos pappaen sin. Jeg tar noen øl med ei venninne og skal spise litt god mat 😊

Anonymkode: 75a1a...5f2

Skrevet

I kveld blir det rolig, skal ha noen øl og lytte til vinyl🤘🏼 Ikke noe dop denne helga... 

Skrevet
Kira skrev (2 timer siden):

Min spennende lørdag består av syke unger, TV play og potetgull med dop.

Dop? 

Anonymkode: 4c926...8e9

Skrevet

I dag har jeg sett kvalitetshåndball (det finnes ikke noe som er artigere å se på enn 7-åringer som spiller håndball - dette er ikke ironisk), handlet, hatt spontanbesøk av gode venner (dermed ble alt planlagt husarbeid avlyst - helt ypperlig) og nå har vi sett skal vi danse og spist hjemmelaget pizza. Gir denne lørdagen 10 av 10.

Anonymkode: fd5f1...dc8

Skrevet

Vært på barnas verdensdager på Grønland, der hørte vi på stev, lærte indonesisk dans, så capoeira og masse annet gøy. 

Anonymkode: 8fe99...94f

Skrevet
☆☆☆ skrev (3 timer siden):

At du gir tenåringane vin kan eg akseptere, men ein grusom og barbarisk serie???

(og som dei fleste moralistar med tre spørjeteikn har eg ikkje sett serien eg kritiserar, det held å støtte seg på formeininga til dei mest negative 10% av anmeldarane)

Haha, de får selvsagt ikke vin, der bommet jeg litt på formuleringen. GOT er en fantastisk serie og begge to elsker den. Det er slett ikke uvanlig at 14-15-åringer har sett den, altså, og i hvert fall ikke 17-åringer. 

Anonymkode: 8f7e5...370

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Haha, de får selvsagt ikke vin, der bommet jeg litt på formuleringen. GOT er en fantastisk serie og begge to elsker den. Det er slett ikke uvanlig at 14-15-åringer har sett den, altså, og i hvert fall ikke 17-åringer. 

Eg meinte det ikkje så veldig seriøst. Eg har ikkje sett serien, og har ingen spesiell formening om den.

Skrevet
☆☆☆ skrev (1 minutt siden):

Eg meinte det ikkje så veldig seriøst. Eg har ikkje sett serien, og har ingen spesiell formening om den.

Har du ikke?!? Oi, da har du noe skikkelig bra i vente om du bestemmer deg for å se den 😁

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har du ikke?!? Oi, da har du noe skikkelig bra i vente om du bestemmer deg for å se den 😁

Har rett og slett ikkje komt rundt til den enda. Elskar seriar, hatar å begynne på ny serie.

Skrevet
☆☆☆ skrev (Akkurat nå):

Har rett og slett ikkje komt rundt til den enda. Elskar seriar, hatar å begynne på ny serie.

Denne har jo en del sesonger da. Men rett skal være rett, den er litt "mye" i starten fordi det både er veldig mange karakterer å bli kjent med og den er ganske brutal. Likevel, det er utrolig dynamiske karakterer og et fantastisk intrigespill. Så lenge du ikke spoiler for deg selv, så er den ekstremt nervepirrende til tider fordi den stadig vekk tar totalt uventede vendinger og du ikke aner hvem neste drepte blir. Her er det veldig lite amerikansk sånn sett, noe som er forfriskende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...