Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2021 #26 Skrevet 25. oktober 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): 😂😂😂 Jeg kjenner jeg elsker slike historier. Skal undersøke om vi har flere slike rare hus i bygda. Anonymkode: 4d1a9...933 Vi har en lang og bred historie her i bygda. Hekser og nøkken og spøkelset ved himmelvannet. Og gravfølget i Ivers Anonymkode: 957e0...4a8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2021 #27 Skrevet 25. oktober 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Joda, men folk surrer jo sammen noen artige historier så fort det er snakk om spøkelser og søker bekreftelser der de kan. Det huset alle snakker om er det faktisk noen som har sjekket opp. Ikke mer spennende historie enn at mannen som skulle flytte inn fikk problemer med byggetillatelser og huset derfor stod tomt en lengre periode. I og med det stod tomt, tok folk seg inn og det ble derfor boltret igjen etter mye bråk. Han har bodd der i 20 år nå og blir stadig ringt opp av folk som lurer. Så kjedelig og udramatisk. Derfor tipper jeg denne historien, surret sammen med det er ett hull i gjerdet på Lier, og alt snakket om spøkelser og ånder i forbindelse med Lier asyl, ga en aldri så liten fra «en fjær til fem høns» situasjon. Det er min teori 😅 Anonymkode: 7efaf...f4d Huff. Så kjedelig forklaring da. 😂😂😂 Jeg likte den spøkelse varianten. Ser alltid opp mot det og kjenner på barndommens grøss. 😊 Anonymkode: 4d1a9...933
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2021 #28 Skrevet 25. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Joda, men folk surrer jo sammen noen artige historier så fort det er snakk om spøkelser og søker bekreftelser der de kan. Det huset alle snakker om er det faktisk noen som har sjekket opp. Ikke mer spennende historie enn at mannen som skulle flytte inn fikk problemer med byggetillatelser og huset derfor stod tomt en lengre periode. I og med det stod tomt, tok folk seg inn og det ble derfor boltret igjen etter mye bråk. Han har bodd der i 20 år nå og blir stadig ringt opp av folk som lurer. Så kjedelig og udramatisk. Derfor tipper jeg denne historien, surret sammen med det er ett hull i gjerdet på Lier, og alt snakket om spøkelser og ånder i forbindelse med Lier asyl, ga en aldri så liten fra «en fjær til fem høns» situasjon. Det er min teori 😅 Anonymkode: 7efaf...f4d Men artig at historien bygger på to steder så «langt» fra hverandre. Åndene fikk litt mosjon i alle fall Anonymkode: 957e0...4a8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2021 #29 Skrevet 25. oktober 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Men artig at historien bygger på to steder så «langt» fra hverandre. Åndene fikk litt mosjon i alle fall Anonymkode: 957e0...4a8 Lier blir lett Lier for utenbys folk 😅 Anonymkode: 7efaf...f4d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2021 #30 Skrevet 25. oktober 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Lier blir lett Lier for utenbys folk 😅 Anonymkode: 7efaf...f4d Jeg er ikle fra Lier da, men vet forskjell på steder i Lier likevel. Bor ikke sååå langt unna Anonymkode: 957e0...4a8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2021 #31 Skrevet 25. oktober 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Jeg er ikle fra Lier da, men vet forskjell på steder i Lier likevel. Bor ikke sååå langt unna Anonymkode: 957e0...4a8 Hehe, dette med at folk blander inn Lier asyl er som sagt bare min teori. Du vet, bestemor snakker om ett sted i Lier hvor det har skjedd mye fælt (noe det gjorde der) og det spøker. Så har du plutselig ett hus folk har lagt merke til pga vinduene er spikret igjen og det har stått tomt lenge, man har hørt bråk derfra. Plutselig ble det spøkelser der også osv osv. Det er jo fascinerende hvordan folk selv fra min by har kjent til dette huset, oppsiktsvekkende mange som «kjenner» noen som kjenner noen som har bodd der. Drap, døde babyer, gråt om natten, kone som forsvant. Ikke måte på. Så viste det seg bare å være en byggesak med kommunen liksom 😅 Anonymkode: 7efaf...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå