Gå til innhold

Vixen. Gå kledd sånn.

Anbefalte innlegg

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Spiller det egentlig noen rolle så lenge hun likte kjolen og følte seg fin? 

Selvsagt kan hun kle seg som hun vil. Og jeg synes at kvinner må få være med på free the niple osv. Jeg heier på kvinner som er sannferdige kroppsaktivister. Det er bare det at jeg tviler på at mange av disse lufthodene gjør slike stunt med en politisk agenda. Det gjør det fordi de ønsker oppmerksomhet. 

Anonymkode: 6b4d6...6b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Selvsagt kan hun kle seg som hun vil. Og jeg synes at kvinner må få være med på free the niple osv. Jeg heier på kvinner som er sannferdige kroppsaktivister. Det er bare det at jeg tviler på at mange av disse lufthodene gjør slike stunt med en politisk agenda. Det gjør det fordi de ønsker oppmerksomhet. 

Anonymkode: 6b4d6...6b9

Og om det er som du sier… gjør det noe? 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Om noen vil diskutere dette….gjør det noe? 

Anonymkode: 1476f...f48

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Om noen vil diskutere dette….gjør det noe? 

Nettopp det jeg gjør. Jeg spør hvorfor det i så fall er noe problem . 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg ser ikke problemet. Du hadde nok ikke reagert hvis hun var tynn.

Anonymkode: 8c624...f3b

Hadde nok reagert hvis hun var tynn også ja. Alexandra Joner så ut som hun bare gikk i undertøyet. Skjønner at hensikten er å understreke at man skal kunne gå i hva man vil. Men det må vel være lov å si at det ikke er så pent. Eller er det bare lov å si at noe ikke er pent, hvis man er ordentlig påkledd?

Anonymkode: baaae...503

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Nettopp det jeg gjør. Jeg spør hvorfor det i så fall er noe problem . 

Jeg syns ikke du diskuterer, du kommer bare med selvfølgeligheter som at alle skal få gå i det de vil. Stiller de på rød løper vet de at de blir diskutert, på godt og vondt.  

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (15 minutter siden):

Jeg er ikke enig. Det viktigste er selvfølgelig at hun og de andre som gikk lignende kledd selv føler seg fin.

Men når man selv velger å være med i sosiale tilstelninger, så mener jeg at man også har et ansvar for å sørge for at de man møter der slipper å måtte forholde seg til det som for mange kan være støtende, eller i det minste ubehagelig på den måten at man får problemer med å forholde seg til nakenheten. For man kan like det eller ei, men når man går i et klesplagg som er så gjennomsiktig at man like gjerne kunne gått naken, da er man i praksis naken.

Jeg er nok over snittet avslappet til nakne kropper generelt sett, men når man skal omgås andre, også fremmede, da bør man være noenlunde anstendig kledd. En rød løper burde ikke frata folk det ansvaret.

For all del, dama HI spurte om er flott, og fargen på kjolen kler henne. Men hva hun ev. står for eller gjør, det vil jo komme helt i bakgrunn, noe som egentlig også vises ved at etter å ha lest hele artikkelen HI viste til, så husker jeg fremdeles ikke navnet på dama eller hva hun tilsynelatende gjør. Men jeg forstår at hun er ekstremt oppmerksomhetssyk, noe hun også bekrefter ved å presisere til journalistene (som biter på) at fargen på kjolen hennes er samme farge som leppestiften til en av verdens største artister, Rihanna.

De to i svart, som var nesten like lettkledde, de som poserte sammen, er akkurat samme greia. Bare fordi man tar på seg litt helt gjennomsiktig stoff over trusen, så er man ikke mer kledd, man går like fullt kun i trusen, og hun samme hadde jo bare en tynn stripe stoff over litt av brystene, mens resten hang nedenfor stoffet.

Hva en artist eller kunstner gjør på scenen, det er en ting. Men i en sosial tilstelning, som dette var, så er det bare et skrik etter oppmerksomhet på alt annet enn hva de selv egentlig gjør, står for og kan, kun seksuell oppmerksomhet. De ønsker oppmerksomhet, for når de får det, selv den negative, så kan de etterpå tjene penger på flere klikk når de sutrer over såkalt kvinnefiendtlighet og at kvinner må kunne kle seg i hva de ønsker osv. osv. De tenker kun oppmerksomhet og profitt for egen del, ikke annet.

Man kan fint kle seg sexy (om det er det de ønsker), flott, oppsiktsvekkende og ha en personlig stil uten å blotte seg eller komme på fest i undertøyet.

Anonymkode: 08cf6...f29

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er ikke enig. Det viktigste er selvfølgelig at hun og de andre som gikk lignende kledd selv føler seg fin.

Men når man selv velger å være med i sosiale tilstelninger, så mener jeg at man også har et ansvar for å sørge for at de man møter der slipper å måtte forholde seg til det som for mange kan være støtende, eller i det minste ubehagelig på den måten at man får problemer med å forholde seg til nakenheten. For man kan like det eller ei, men når man går i et klesplagg som er så gjennomsiktig at man like gjerne kunne gått naken, da er man i praksis naken.

Jeg er nok over snittet avslappet til nakne kropper generelt sett, men når man skal omgås andre, også fremmede, da bør man være noenlunde anstendig kledd. En rød løper burde ikke frata folk det ansvaret.

For all del, dama HI spurte om er flott, og fargen på kjolen kler henne. Men hva hun ev. står for eller gjør, det vil jo komme helt i bakgrunn, noe som egentlig også vises ved at etter å ha lest hele artikkelen HI viste til, så husker jeg fremdeles ikke navnet på dama eller hva hun tilsynelatende gjør. Men jeg forstår at hun er ekstremt oppmerksomhetssyk, noe hun også bekrefter ved å presisere til journalistene (som biter på) at fargen på kjolen hennes er samme farge som leppestiften til en av verdens største artister, Rihanna.

De to i svart, som var nesten like lettkledde, de som poserte sammen, er akkurat samme greia. Bare fordi man tar på seg litt helt gjennomsiktig stoff over trusen, så er man ikke mer kledd, man går like fullt kun i trusen, og hun samme hadde jo bare en tynn stripe stoff over litt av brystene, mens resten hang nedenfor stoffet.

Hva en artist eller kunstner gjør på scenen, det er en ting. Men i en sosial tilstelning, som dette var, så er det bare et skrik etter oppmerksomhet på alt annet enn hva de selv egentlig gjør, står for og kan, kun seksuell oppmerksomhet. De ønsker oppmerksomhet, for når de får det, selv den negative, så kan de etterpå tjene penger på flere klikk når de sutrer over såkalt kvinnefiendtlighet og at kvinner må kunne kle seg i hva de ønsker osv. osv. De tenker kun oppmerksomhet og profitt for egen del, ikke annet.

Man kan fint kle seg sexy (om det er det de ønsker), flott, oppsiktsvekkende og ha en personlig stil uten å blotte seg eller komme på fest i undertøyet.

Anonymkode: 08cf6...f29

For et flott og reflektert svar. Jeg er så enig med deg 

Anonymkode: 75844...063

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (32 minutter siden):

Nå er ikke jeg anonym du svarer, men hadde det vært like greit om tante, mor og bestemor hadde valgt lignende antrekk. Jeg mener. Når man så til de grader er opptatt av å kle seg som man vil for liksom å understreke noe, er det da greit at jeg som er bestemor, drar på meg noe slikt på årets julebord? ;)

Skrevet

Yikes, så mye forferdelige klær! Gjennomsiktige, med dype utrigninger og høye splitt. Eller superkorte

Den eneste fine var hun med lyseblå fløyelskjole. 

Anonymkode: d6687...6db

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Jeg svarte på hun over som skrev at ingen hadde reagert hvis hun var tynn. 

Vi to er enige vi. 😊

Anonymkode: 85328...a2b

Skrevet
prekæs skrev (1 time siden):

Nå er ikke jeg anonym du svarer, men hadde det vært like greit om tante, mor og bestemor hadde valgt lignende antrekk. Jeg mener. Når man så til de grader er opptatt av å kle seg som man vil for liksom å understreke noe, er det da greit at jeg som er bestemor, drar på meg noe slikt på årets julebord? ;)

I så fall vil jeg ha bilde. :D 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden):

Så om en mann hadde ville hatt kuken slengende rundt så syns du det også er helt greit? Å holde noe privat er ikke noe vits liksom?

Anonymkode: a476d...477

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Så om en mann hadde ville hatt kuken slengende rundt så syns du det også er helt greit? Å holde noe privat er ikke noe vits liksom?

Det ER forskjell på å gå med en gjennomsiktig kjole og det å ha kuken slengende rundt som du sier.  Jeg vil si at dersom mannen hadde hatt på seg gjennomsiktig bukse så hadde det vært samme sak . Om det hadde vært greit for meg? Ja.. hvorfor ikke . 

Skrevet
prekæs skrev (1 time siden):

Absolutt!

(Og jeg vil også gjerne ha bilde ☺️)

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Jeg svarte på hun over som skrev at ingen hadde reagert hvis hun var tynn. 

Vi to er enige vi. 😊

Anonymkode: 85328...a2b

Jeg skrev ikke at ingen hadde reagert hvis hun var tynn, jeg skrev at hi ikke hadde reagert hvis hun var tynn. Det var en komentar ti hi.

Anonymkode: 8c624...f3b

Skrevet
sug lut skrev (25 minutter siden):

I så fall vil jeg ha bilde. :D 

😂

Skrevet

Hvilke signaler sender voksne kvinner ut til ungdommer og barn? Det er helt sykt faktisk!  Hi

Anonymkode: 75844...063

Skrevet

ser helt jævlig ut, samme med Aleksandra Joner,  kunne likesågodt bare gått i undertøy  

Anonymkode: 0306d...6f5

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (5 timer siden):

Det ER forskjell på å gå med en gjennomsiktig kjole og det å ha kuken slengende rundt som du sier.  Jeg vil si at dersom mannen hadde hatt på seg gjennomsiktig bukse så hadde det vært samme sak . Om det hadde vært greit for meg? Ja.. hvorfor ikke . 

Så du syns det er greit å få andres kjønnsdeler trykt opp i trynet? Har du ikke evnen til å tenke på de som er utsatt for overgrep feks? Men det er vel for mye å forvente. Uansett så er det ingen som deltar på vixen som har over 50 i iq , så det er jo ingen oppegående mennesker som tar noen der på alvor. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Så du syns det er greit å få andres kjønnsdeler trykt opp i trynet? Har du ikke evnen til å tenke på de som er utsatt for overgrep feks? Men det er vel for mye å forvente. Uansett så er det ingen som deltar på vixen som har over 50 i iq , så det er jo ingen oppegående mennesker som tar noen der på alvor. 

For å svare deg konkret på din påstand ; mener du at alle på vixen er psykisk utviklingshemmede ? Du bør også lese listen over nominasjoner og da kan du se med egne øyne at det er noen særdeles oppegående mennesker der. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (7 minutter siden):

For å svare deg konkret på din påstand ; mener du at alle på vixen er psykisk utviklingshemmede ? Du bør også lese listen over nominasjoner og da kan du se med egne øyne at det er noen særdeles oppegående mennesker der. 

Okei da 90% er enkle mennesker. De andre er ikke folk som er «influencere», men som har en jobb. 

Skrevet

Jeg synes det er rimelig trist at det er mote å gå halvnakne, og vel så det. 

Anonymkode: 5c6f4...d15

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (6 minutter siden):

https://www.vixen.no/artikkel/dette-er-vinnerne-av-vixen-awards-2021 90 prosent av disse er enkle mennesker? Javel.. da definerer vi * enkel* forskjellig .

Det gjør vi. Jeg verdsetter mennesker som gjør nytte for seg i samfunnet og ikke bruker livet sitt på bruk og kast, falske vipper, pupper og lepper, som reklamerer for alt skrot bare det er betalt og blottlegger ungene sine om de vil eller ikke. Dette definerer, for meg, enkle mennesker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...