Gå til innhold

Tips til hva jeg kan ta med til venninnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til en venninne i morgen kveld. Hun lager mat og vi skal drikke vin og kose oss. 
Hun liker godt å lage mat og hun tar gjerne med mat hit når hun kommer på besøk. Eller så kjøper hun med seg noe. Siden hun er flink å lage mat blir det unaturlig for meg å tilby å ta med maten i morgen. Hun kommer til å nekte😉

Men hva kan jeg ta med til henne istede?
Har tenkt litt på et armbånd, smykke eller ritualsprodukter. Men er det noen som har andre gode ideer?? 

Anonymkode: 32edc...da4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodybag. Snart Halloween 

En mann

Stripper

Sjokolade

Wienerbrød og napoleonskake

fyrstekake 

Hva liker hun? Smykker er litt overkill

Anonymkode: b0728...238

Skrevet

Er det ikke rart å komme med et armbånd når det ikke er bursdag? Det er jo en veldig uvanlig vertinnegave...

Jeg ville gått på Kid, for der har de fått masse gavepakker med ting du kan bruke på kjøkkenet. Krydder, pesto, oljer osv. Om hun er glad i å lage mat er det ting som garantert kommer til å bli brukt.

Anonymkode: 0c53e...1c1

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er det ikke rart å komme med et armbånd når det ikke er bursdag? Det er jo en veldig uvanlig vertinnegave...

Jeg ville gått på Kid, for der har de fått masse gavepakker med ting du kan bruke på kjøkkenet. Krydder, pesto, oljer osv. Om hun er glad i å lage mat er det ting som garantert kommer til å bli brukt.

Anonymkode: 0c53e...1c1

Dette tenkte jeg og.

Anonymkode: 4e992...58f

Skrevet

En flaske vin burde da være nok i den settingen.

Anonymkode: 51ecb...b7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...