Gå til innhold

Dere som er i forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere lykkelig og ville dere hatt det anerledes? 

Anonymkode: 83de1...7ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg er lykkelig i forholdet. Har enormt mange andre utfordringer som gjør at dagene er tunge, men i selve forholdet er jeg lykkelig. Det er trygt og stabilt, vi er gode på kommunikasjon og vi lever et rolig og fint liv sammen.

Anonymkode: 1fb20...5ff

Skrevet

Flere? 

Skrevet

Absolutt !! Jeg har verdens beste mann som også er min aller beste venn. Ingen jeg heller ville delt sorger og gleder med. 

Skrevet

5/10 kanskje? Kunne hatt det bedre men du kunne sikkert ha vært verre også. 

Anonymkode: c8ee6...478

Skrevet

Jeg er lykkelig med mannen min :)

Anonymkode: 7e4e9...a50

Skrevet

Opp og ned. Basen vår er trygg, fin og jeg er lykkelig. Så er det opp og nedturer og ting vi er forskjellig på. Det verste er de vi er helt like på. Jeg trenger en som er litt mer systematisk og ryddig enn meg men mannen er like ille som meg. Så vi bruker feks mye tid på å lete etter ting, holde orden i systemer vi er enige om å ha osv. Det eneste vi kan ha tilløp til diskusjon med høy temperatur er når vi trenger en spesifikk ting ingen av oss husker hvor er. 😂

Anonymkode: b0532...888

Skrevet

Ja, jeg har det veldig godt med mannen min. Vi har vært sammen i 26 år nå og har hatt nedturer også, men alltid kommet styrket ut av det. 

Anonymkode: 1b7cb...190

Skrevet

Vi har vært gift i 21 år, sammen i 23 år.

Kan ikke si at jeg alltid er lykkelig, eller alltid ulykkelig. Man kan ikke gå gjennom et livslangt forhold og være på en sky med enhjørninger og regnbuer hele tiden ;)

Men vi har hatt flere gode dager enn dårlige, og vi er begge veldig bestemt på at vi er sammen for livet. Vi vil hverandre alt godt, og er generøse med hverandre. Det gjør at vi begge har det bra.

Anonymkode: 634bc...1d4

Skrevet

Jeg ville foretrukket om vi kunne bo sammen, men det går ikke pga barn på begge aider. Ville vel strengt tatt foretrukket om kjæresten var barnløs. Ikke noe i veien med barna, men det er mye greier med mine og dine barn. 

Anonymkode: c62fb...521

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Er dere lykkelig og ville dere hatt det anerledes? 

Vi er lykkelige. 

Anonymkode: b505f...a3c

Skrevet

Jeg er veldig lykkelig sammen med kjæresten og elsker han virkelig. Men det er jo ting som kunne vært bedre. Sexen er ikke akkurat noe å skryte av,så savner den intense sexen jeg hadde før jeg var i ett forhold. Men kommer aldri til å forlate han pga noe sånt. Jeg ser absolutt en fremtid med han å håper vi i fremtiden får ett barn sammen ❤️

Anonymkode: 02ba0...ac7

Skrevet

Jeg er utrolig lykkelig sammen med samboeren min. Han er en fantastisk mann, en enestående partner og min beste venn. 

Men det betyr ikke at alt er som på en rosa sky hele tiden. Det tror jeg er viktig å forstå i livet, at livet består av både oppe og nedetid, og alt i mellom, også for de som har gode livspartnere. Vi er to mennesker, og kan være uenig innimellom, vi diskuterer og det skjer at vi irriterer hverandre. Men vi behandler hverandre med dyp respekt, er enormt rause med hverandre og har en grunnleggende, dyp kjærlighet til hverandre som er en trygg grunnstein i relasjonen. 

Anonymkode: f511a...74c

Skrevet

Jeg er lykkelig med mannen min, han er en god match, og jeg elsker ham. Han er lojal og solid, har stått gjennom en storm før, og jeg vet jeg kan regne med ham, i gode og onde dager. Men: Jeg har en utfordring - jeg er bifil. Og selv om jeg elsker mannen har vi vært sammen i mange år, og jeg - jeg har alltid et eller annet svermeri for en dame gående. Jeg gjør ikke noe med det, jeg klarer fint å være trofast. Men jeg må innrømme at jeg synes det er ganske vanskelig å vite at det er "aldri mer".

Anonymkode: f4270...975

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...