Gå til innhold

Av to onder hva ville du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kreft eller psykisk syk? Og hvorfor? 

Anonymkode: a056d...5f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tåpelig spørsmål.

Det finnes krefttyper man blir helt frisk av, noen man kan leve et langt liv med, andre fatale.

Akkurat det samme med psykisk sykdom.

Hvorfor dette behovet for å sette fysisk og psykisk sykdom opp mot hverandre?

Anonymkode: 0e6aa...00d

Skrevet

begge er jo forferdelig, så velger ingenting

Anonymkode: ca1c3...d4c

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Kreft eller psykisk syk? Og hvorfor? 

Anonymkode: a056d...5f7

Hva er vitsen med spørsmålet? Man får ikke velge, så det blir jo aldri aktuelt. Og det er jo mange forskjellige krefttyper og mange forskjellige psykiske lidelser, så selvom det hadde gått an å velge så hadde det ikke vært så enkelt. Man kunne jo f.eks. fått valget mellom kreft som innebar fjerning av en føflekk og deretter blitt 100% frisk og en alvorlig psykisk lidelse som schizofreni for resten av livet. Eller kreften kunne vært dødelig hjernesvulst og den psykiske lidelsen kunne vært en mild depresjon som behandling fungerer fint. Hva er poenget med spørsmålet ditt? Vil du bevise at det ene er verre enn det andre?

Anonymkode: 2b79e...439

Skrevet

Psykisk syk for min erfaring er at det kan du komme deg ut av. Du kan få hjelp og medisiner som gjør at livet føles bra igjen og at det er verdt å leve.

Anonymkode: 7c247...ad9

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, brukerangrep og avsporinger.

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Psykisk syk for min erfaring er at det kan du komme deg ut av. Du kan få hjelp og medisiner som gjør at livet føles bra igjen og at det er verdt å leve.

Anonymkode: 7c247...ad9

Kreft kan du da også bli frisk av.

HI; jeg har sett folk dø av begge deler, og jeg har sett folk bli frisk av begge deler. Hadde ikke ønsket meg noen av delene.

Anonymkode: b50e5...ab1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...