Gå til innhold

Har dere fått handla mange julegaver da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er jeg kommet til å skrive liste ...

Anonymkode: 96905...533

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksakt 0 stk.

Alt for tidlig for meg å starte med sånt i oktober. Ingen vet hva de ønsker seg allerede heller.

Anonymkode: 2a969...f6f

Skrevet

Nope. Ikke tenkt å begynne enda heller. 

Anonymkode: 60503...516

Skrevet

Har kjøpt inn 4 julegaver allerede,å har vel ikke mer enn 10 gaver å kjøpe heller heldigvis. 

Anonymkode: 02139...0f0

Skrevet

Har kjøpt ferdig til 8 stk tror jeg. Har vel ca halvparten igjen.

Anonymkode: f07c7...530

Skrevet

Midt i oktober? 

Håper de fleste er på plass om to måneder. 

Anonymkode: f800c...c9b

Skrevet

Begynner etter Halloween. 😊Har ca 30 stk å kjøpe til. 

Anonymkode: a7bb0...46c

Skrevet

Ferdig med 10, og begynt på 4, av ca 45. 

Anonymkode: 05df8...148

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Midt i oktober? 

Håper de fleste er på plass om to måneder. 

Anonymkode: f800c...c9b

Ikke alle har god råd å da er det jo veldig lurt å fordele utgiften over flere måneder. Derfor begynner jeg alltid i August å kjøper litt hver måned. Da blir ikke Desember så sårbar.

Skrevet

3 stk er kjøpt inn, noen er begynt på (kalendere, fotobøker) og noen er planlagt.

Begynner alltid tidlig da jeg ikke har mulighet til å kjøpe alt på en lønn.

Anonymkode: 96924...8e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Ikke alle har god råd å da er det jo veldig lurt å fordele utgiften over flere måneder. Derfor begynner jeg alltid i August å kjøper litt hver måned. Da blir ikke Desember så sårbar.

Er ikke bare penger det går på.
Blir også mye mindre stressende å begynne tidlig.

Pleier å begynne i august.

Anonymkode: a50cb...7b7

Skrevet

Pleier ikke starte så tidlig, men i år varsler de utfordringer ved levering, så tanken er å bestille inn i løpet av oktober. Må bare finne ut hva først…

Anonymkode: 0334c...68a

Skrevet

Har 25 å handle til. 😱😱😱 Kom over en lekebutikk som skulle legges ned. Der fikk jeg lego med 75% avslag og masse annet fint. Kjøpte inn en haug av leker der, både til jul og bursdag. Handlet for ca 3 000,- nypris var på 9 000,- Ikke bestemt hva jeg bruker til julegaver da. Men har vel gave til 12 der. 
Ellers elsker jeg å jakte på salg etter kupp så har fått kjøpt en Kari Traa jakke som søster ønsker seg, 60% avslag. Var på bruktbutikk og fant noe til en miljøbevisst niese, klær med lappen på men sikkert ti år gammelt. Hun er har ønsket seg klær i spesielt mønster og farger så det var perfekt. Så får jeg kred for at det er kjøpt i bruktbutikk. Hun vil helst ha det. Jeg har vel igjen til ti personer. To får gavekort. Resten må jeg tenke over. 

Anonymkode: 8b59e...fe1

Skrevet

Det orker jeg ikke å forholde meg til enda, vi er jo midt i høsten.

Burde nok startet tidligere, men koser meg med julehandel i desember så pleier å ha det meste igjen til da. 

Skrevet

Ferdig med 10 av 19

Og så mangler jenta mi 5 venninnegaver, men der får alle likt, så de er ikke noe stress.

Anonymkode: 973f8...c63

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor ikke bare sette av de pengene og bruke de når det er Black Friday - weekend, - week.? 

Hva gjør du med bytting? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke bare sette av de pengene og bruke de når det er Black Friday - weekend, - week.? 

Hva gjør du med bytting? 

Bytting er en uting. Bare byttinger bytter gaver. Dessuten får man utvidet byttefrist mange steder om man ber om det. Å handle i klam kø er din ide om lykken, eller? Black Friday er også for byttinger.

Skrevet

Jeg har bare tre igjen nå. Julegavehandel gjør meg skikkelig stressa og ødelegger hele adventen for meg. Derfor er jeg gad for at jeg er ferdig med det styret nå :)

Anonymkode: ccc4a...461

Skrevet

Julegaver kjøper man når man har lyst og kommer over noe man tenker noen blir glad for. I år har det ikke blitt sånn, men det er jo god tid ennå. Å henge seg opp i at noen andre kjøper dem FOR TIDLIG er vel antakelig grunn god nok til å få kull i strømpa og geit under treet til evig tid.

Skrevet
*Miss Marple* skrev (59 minutter siden):

Det orker jeg ikke å forholde meg til enda, vi er jo midt i høsten.

Burde nok startet tidligere, men koser meg med julehandel i desember så pleier å ha det meste igjen til da. 

Der er vi jammen forskjellig. Å handle i Desember synes jeg er ett mareritt! Det er fullt overalt,butikkene er utsolgt for mye og eviglange køer. Frister virkelig ikke! Så deilig å handle julegaver fra august til November.

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Julegaver kjøper man når man har lyst og kommer over noe man tenker noen blir glad for. I år har det ikke blitt sånn, men det er jo god tid ennå. Å henge seg opp i at noen andre kjøper dem FOR TIDLIG er vel antakelig grunn god nok til å få kull i strømpa og geit under treet til evig tid.

😂😂😂 Jeg fikk geit under treet. Ble litt glad for det. 😊

Anonymkode: 8b59e...fe1

Skrevet

Null og nix. Ikkje har eg aning om kva eg skal kjøpe heller.

Skrevet

Har startet.  Kjøper fra meg og min mann og ordner noen gaver for min mor.

14 gaver så langt. Har mange igjen siden vi er en stor familie.

Anonymkode: 6967d...56f

Skrevet

Ja☺️

Anonymkode: 640ab...708

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...