Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg har tydeligvis det, nettopp startet på Zoloft. Jeg blir helt fulstendig utslitt av å være sosial. Er det normalt? Føler jeg må holde masken rundt folk, en hel dag på jobb gjør at jeg blir svimmel og kvalm. Ofte hodepine osv. Mye stress ! Er det normalt? Jeg tror de på jobb likevel har oppdaget dette på meg... være åpen om det? Anonymkode: 3c692...557
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Du trenger forhåpentligvis ikke være rundt folk hele dagen på jobben din, kan du lukke døra innimellom? Hos oss er alle de halvt eller helt introverte veldig klare på at de trenger å sitte alene med lukket dør større deler av dagene, og det er ikke noe rart ved det. Men det vil vel avhenge av jobbtype. Anonymkode: 2af9f...6c3
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Skrevet 20. oktober 2021 Åpenhet er det beste🥰lykke til!! Anonymkode: 1e2e3...baa
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #4 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du trenger forhåpentligvis ikke være rundt folk hele dagen på jobben din, kan du lukke døra innimellom? Hos oss er alle de halvt eller helt introverte veldig klare på at de trenger å sitte alene med lukket dør større deler av dagene, og det er ikke noe rart ved det. Men det vil vel avhenge av jobbtype. Anonymkode: 2af9f...6c3 Jeg har angst for at noen plutselig skal komme inn på kontoret... det som er synd er at jeg er egentlig veldig sosial og utadvendt. Men har fått denne angsten kastet på meg Anonymkode: 3c692...557
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Åpenhet er det beste🥰lykke til!! Anonymkode: 1e2e3...baa Ok 🙈 Anonymkode: 3c692...557
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #6 Skrevet 20. oktober 2021 Åpenhet er best. Ta det gradvis. Når de andre vet så slipper du mye angst og uro rundt at du må skjule tegn på stress etc. Får du hjelp med angsten utover medisinering? Anbefaler en bok som heter "trange rom og åpne plasser". Psykolog i kommune/bydel kan være en hjelper, så finnes det også gode selvhjelpsopplegg på nett. Sosial angst er en av de vanligste formene for angst. Du kjenner garantert noen som strever med det samme 😊 lykke til. Anonymkode: caebf...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå