Gå til innhold

Dine beste tips mot halsbrann i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dør snart🌶

Anonymkode: 72caa...6dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melk

Anonymkode: b7629...7bc

Skrevet

Love hearts❤️ dessverre funker de best mens man har de i munnen og ikke etterpå, men det hjelper da ihvertfall😅

Skrevet

Love hearts og vaniljeis reddet meg. Prøvde noen tyggetabletter fra apoteket som funket, men de smakte helt forferdelig så jeg klarte ikke å bruke de. Husker ikke hva de heter. 

Anonymkode: 48c62...5f4

Skrevet

Pasjonsfrukt. Hadde i lomma alltid, en eller to, samt en smørkniv å skjære over med og en teskje å spise med.

Anonymkode: 978d0...4d2

Skrevet

Melk. Fikk dette tipset etter å ha prøvd alt. Etter måltid så drikker du et halvt glass melk, det funket faktisk. 

Anonymkode: 0e6eb...d59

Skrevet

Gaviscon var det eneste som hjalp for meg. 

Skrevet

Flytende gaviscon var det eneste som fungerte for min halsbrann, tablettene hadde jeg lite effekt av, men flytende mikstur gjorde susen! 

Anonymkode: c4475...ed6

Skrevet

Mandler. Hjalp litt der og da, men hjalp best når jeg spiste litt mandler gjennom hele dagen. Da hadde jeg ikke så ofte skikkelig halsbrann, bare en liten aning. Merket fort når jeg hadde glemt å spise det noen ganger på dagen, da kom den kraftigere på kvelden. Sleit med halsbrann i begge grsviditetene. 

Anonymkode: 07795...68c

Skrevet

Jeg drakk litervis med melk, eneste som hjalp. 

Føler med deg, det er ikke mye godt når en må sove i 90 grader for at det ikke skal stikke i ørene 😓Jeg var desperat. 

Anonymkode: 6489e...86c

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Jeg drakk litervis med melk, eneste som hjalp. 

Føler med deg, det er ikke mye godt når en må sove i 90 grader for at det ikke skal stikke i ørene 😓Jeg var desperat. 

Anonymkode: 6489e...86c

Takk. Er også desperat her jeg sitter med TO hotellputer. 

Anonymkode: 72caa...6dc

Skrevet

Gaviscon smeltetablett.

Anonymkode: f1355...431

Skrevet

Lovehearts var det som hjalp meg mest. 

Anonymkode: 81de5...fcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...