Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg har nærmest hatt fantomspark i magen en ukes tid. Øverst til venstre i magen er det som om noe beveger seg flere ganger hver dag. Følelsen kommer spesielt når jeg er mett etter bøyer meg frem, altså når det blir litt trangere i magen. Jeg har fått legetime neste uke og skal sjekke dette, men stresser litt og lurer på om noen har opplevd det samme? Anonymkode: ed183...9b2
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Luft eller delvis forstoppelse. Men ta nå en graviditetstest også Anonymkode: f7acb...e1c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Skrevet 20. oktober 2021 Hi her, jeg er sterilisert så jeg kan ikke være gravid.. Anonymkode: ed183...9b2
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Hi her, jeg er sterilisert så jeg kan ikke være gravid.. Anonymkode: ed183...9b2 Det er vel "bare" 99 % sikkerhet i en sterilisering i løpet av første fem år etter sterilisering. Men at du skulle være en av de i den ene prosenten som opplever at kroppen reparerer seg selv og så blir gravid, det er det jo minimale sjanser for. Jeg kan oppleve å stadig få leamus i de skrå magemusklene, da er det jo reelle bevegelser. Men kan som regel kjenne at det er litt mer utenpå, ikke inni magen, selv om det ikke alltid er like lett å kjenne forskjellen, avhengig av hvilken del av muskelen som er berørt. Jeg har det som regel på høyre side, men så kan jeg en periode få det på andre siden. Jeg tenkte også først at det kan være forstoppelse, det kan jo også være delvis, så kanskje det må jobbes litt for å få maten videre akkurat i svingen der du merker det? Jeg ville ikke vært spesielt bekymret, men godt du får undersøkt det uansett, siden det er nytt og det oppstår som det gjør. Oppdater gjerne når du har funnet ut av det. Anonymkode: 29b6a...3a7
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #7 Skrevet 20. oktober 2021 Mest sannsynlig tarmen. Sterilisering er mer enn 99% sikkert da, men 100% er det ikke. Mamma ble gravid da jeg var 15 år gammel, og jeg mener legen sa til henne at 1 av 2.000 steriliserte kvinner ble gravide, så det er ganske sjeldent (litt oftere at steriliserte menn får barn) Anonymkode: b7ca4...d99
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #8 Skrevet 20. oktober 2021 Hi her. Takk for svar dere! Jeg har ikke tenkt på leamus, men det kjennes faktisk ut som det. Blir greit å få sjekket likevel, satser på det er ufarlig. Anonymkode: ed183...9b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå