Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #51 Skrevet 21. oktober 2021 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Det er ikke viktig i det hele tatt. Det er jo nettopp fordi vi har tatt oss rÄd til dette kurset det er viktig Ä vÊre med. Hadde vi hatt masse penger hadde det kanskje ikke gjort noe Ä gÄ glipp av en time. SvÞmmingen har endelig startet opp etter lang nedstengning pga covid. SvÞmming er livsviktig Ä lÊre seg og kursene er fulle. Det er sÄ enkelt Ä fÄ med alle i bursdag ved Ä tenke over at mange har fulle uker og unngÄ mandag til torsdag der de aller fleste aktiviteter er. Spiller ingen rolle hvor mange barn du har og hvor mange aktiviteter de gÄr pÄ. Vi velger Ä prioritere kurs vi har betalt for. Selvsagt er bursdager viktig, og takk og lov skjÞnner de aller fleste foreldre at fredag til sÞndag er dager det er stÞrst sjanse for at flest blir med. Vi dropper gjerne en tur pÄ hytta for en bursdag. Det kan vi gjÞre nÄr som helst. Fritidsaktiviteter kommer fÞr bursdag. Barna fÄr selvsagt bli med Ä bestemme og de velger fritidsaktiviteter. Anonymkode: 1243c...d0b Og vi har cuper og turnstevner og teater i helgene og svÞmming pÄ fredager. SÄ for oss er det absolutt verst i helgen. Anonymkode: 916ec...847
Mrs Remington Skrevet 21. oktober 2021 #52 Skrevet 21. oktober 2021 sug lut skrev (40 minutter siden): Hvor leste du at vi ikke gir beskjed? Hn skriver ikke at ditt barn var invitert i denne bursdagen.Â
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #53 Skrevet 21. oktober 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Og vi har cuper og turnstevner og teater i helgene og svÞmming pÄ fredager. SÄ for oss er det absolutt verst i helgen. Anonymkode: 916ec...847 Men vi er jo enige. Bare at jeg sliter med ukene og du i helger. Jeg sier ikke at helg er best for alle, det er best for meg. Anonymkode: 1243c...d0b
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #54 Skrevet 21. oktober 2021 sug lut skrev (1 time siden): Hvor leste du at vi ikke gir beskjed? Det skrev jeg heller ikke. Jeg refererer til holdningen "vi besÞker dem vi vil og ber dem vi vil". En slik holdning kan fÞre til at enkelte barn aldri er bedt noe sted og aldri fÄr besÞk, selv om de verken er slemme eller mobbere. Anonymkode: 6e03b...d8b
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #55 Skrevet 21. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men det er jo viktig at de som arrangerer spÞr om folk kommer nÄr de ikke fÄr svar. Da kan man forberede barnet og seg selv. Og kanskje ogsÄ flytte bursdagen om det er stort frafall. Selvom jeg er veldig bestemt pÄ at det er masse som kommer fÞr bursdag sÄ er jeg opptatt av at alle barn skal fÞle seg sett og fÄ feire bursdag. Det er ikke alltid vi kan, jeg gir da beskjed og spÞr om vi kan fÄ komme en annen dag med gave. Vi gir alltid gaver nÄr vi inviteres, det er likevel slik at i ukedager har vi mer enn nok innimellom. Veldig trist for datteren din. Anonymkode: 1243c...d0b Jeg har fire barn som har feiret og vÊrt i bursdag og det har knapt skjedd at noen etterspÞr svar om man kommer eller ikke. Som regel stÄr det at det er fint om man melder fra om man ikke kommer, noe som uansett er alminnelig hÞflighet nÄr man blir invitert en plass. Bursdag gÄr forÞvrig foran det meste hos oss. Det er vel kun kamper som er grunn god nok til Ä takke nei (ogsÄ ifÞlge barna som elsker selskap) Anonymkode: 7b3a0...52b
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2021 #56 Skrevet 21. oktober 2021 altsÄ, her tenker jeg pÄ litt som stÄr pÄ kortet, i noen stÄr det at man kun skal ha svar hvis man ikke kommer Anonymkode: a0053...e9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ