Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Skrevet 19. oktober 2021 Hva bør vi finne på? Skal være der fra lørdag formiddag til søndag ettermiddag. Er det trygt å gå i Slottsparken på dagtid? Er det noen steder vi bør holde oss unna? Er ikke så kjent i Oslo, så er redd for at jeg skal rote oss inn i utrygge strøk😅 Skal på Folketeateret på lørdagskveld og må gå gjennom sentrum til hotellet vårt etterpå🤨 Anonymkode: 841c2...396
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #2 Skrevet 19. oktober 2021 Oslo Reptilpark var supert da jeg og min (da) 10-åring var på Oslo-tur. Anonymkode: 26f40...938
ostepop123 Skrevet 19. oktober 2021 #3 Skrevet 19. oktober 2021 Det kommer jo ellers an på hva dere liker! Reptilparken er fin, Astrup-Fearnley-museet er stas, det kan være gøy å gå på Operataket, Frognerparken og Botanisk hage er fine om høsten (begge har også hyggelige kaféer) - eller hva med shopping og lunsj på Grünerløkka? Uansett er Oslo stort sett trygt, uansett hvor du går, og på dagtid er det ihvertfall trygt selvom du skulle komme til å rote deg bort! Slottsparken er helt uproblematisk. På kvelds- og nattetid kan det være greit å unngå området rundt og overfor Gunerius - ikke at det er farlig, men det er ikke spesielt hyggelig. Langs Akerselva nederst på Vaterland og oppover mot Grünerløkka, og området rundt Legevakten er også greit å styre unna - på kvelden/natta altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå