GĂ„ til innhold

Hvor i Norge har dere hytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil fortelle om plassen, og hva er dere mest fornÞyd og minst fornÞyd med? 

Anonymkode: 080a3...0ea

Skrevet

Vi har hytte ved Skinnarbu ved MĂžsvatn pĂ„ fjellet opp forbi Rjukan. Mye man kan finne pĂ„ der: Man kan ha bĂ„t pĂ„ MĂžsvatn. Det er fine turomrĂ„der der om sommeren og hĂžsten, flere fiskevann. Flott Ä gĂ„ pĂ„ ski der om vinteren. Ikke langt til skitrekk ved Rauland hvor man kan stĂ„ slalĂ„m. Kort kjĂžretur til parkeringsplass hvor man kan gĂ„ fra hvis man vil gĂ„ opp Gaustatoppen. Det gĂ„r en gondolbane fra Rjukan opp til fjellet. Her er det en klatrepark. Historisk omrĂ„det med tanke pĂ„ 2. verdenskrig. Industriarbeider/tungtvannsmuseum. Kan gĂ„ pĂ„ tur i sabotĂžrenes fotspor. Badeland i Rjukan sentrum. For de vĂ„gale:  Du kan hoppe i strikk fra brua og ned i juvet ved industriarbeidermuseet😬 Kan anbefale Ă„ ha hytte i dette omrĂ„det! 

Anonymkode: c7614...713

Skrevet

"Hytta" vÄr er en minileilighet i BErgen. Super lÞsning.

Anonymkode: a7963...22e

Skrevet

Har en hytte/feriehus i Karesuando og sĂ„ har vi hytte ved Lyngseidet. Karesuando er vi ofte pĂ„ vinteren. Sommertid er det ‘mygghelvete’ der. Lyngseidet bruker vi Ă„ret rundt. NĂŠrt til bĂ„de fjell og vann, stille sted og utrolig flott naturđŸ€©

Anonymkode: c0f08...6ca

Skrevet

Budor. Vi blir nok ikke her til evig tid. Men det er passe reisevei med smÄ barn. Stedet har ogsÄ alt vi trenger. SkilÞyper utenfor dÞra. Liten alpinbakke der ungene stortrives. Skiskole, skidag, akedag og mase aktiviteter. Luft mellom hyttene, det er det viktigste for meg med hytte. MÄ vÊre minst tre minutter Ä gÄ til neste hytte. Det bygges ut voldsomt pÄ Budor nÄ da. De nye stÄr tettere. NÄr ungene blir stÞrre vil vi nok ha hytte nÊrmere er stÞrre alpinanlegg. Inntil videre er stedet nÞyaktig det vi trenger. 

Anonymkode: 5e4e4...68a

Skrevet

SjusjÞen. Flott terreng, milevis av skilÞyper, snertent lite alpinanlegg, fantastiske turmuligheter pÄ sykkel og til fots. 

Anonymkode: fd715...447

Skrevet

Norefjell, passe avstand til Oslo og tilgang til alpinanlegg 

Anonymkode: fa9aa...139

Skrevet

Hvaler , rett ved sjÞen og sol fra morgen til kveld. 

Anonymkode: a3490...27c

Skrevet

Gran Canaria 

Anonymkode: efe22...d90

Skrevet

Alicante đŸ‡Ș🇾

Anonymkode: 6acdf...e8f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Alicante đŸ‡Ș🇾

Anonymkode: 6acdf...e8f

Hi skriver, hvor i NORGE har dere hytte? Og ber om tips om steder.  
SĂ„ kommer nepehuene inn og Ăždelegger trĂ„den. 🙄 

Skrevet

Nord for KragerÞ. Nydelig plass hele Äret, men spesielt vakkert om sommeren.

Anonymkode: da03b...688

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Har en hytte/feriehus i Karesuando og sĂ„ har vi hytte ved Lyngseidet. Karesuando er vi ofte pĂ„ vinteren. Sommertid er det ‘mygghelvete’ der. Lyngseidet bruker vi Ă„ret rundt. NĂŠrt til bĂ„de fjell og vann, stille sted og utrolig flott naturđŸ€©

Anonymkode: c0f08...6ca

Bor dere i TromsÞ? Eller pÄ innlandet,i MÄlselv/Bardu?

Anonymkode: 2eb23...0c9

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hi skriver, hvor i NORGE har dere hytte? Og ber om tips om steder.  
SĂ„ kommer nepehuene inn og Ăždelegger trĂ„den. 🙄 

Tja
 jeg satt og scrollet nedover og fĂžlte ikke trĂ„den var Ăždelagt fĂžr din kommentar jeg da.. ForstĂ„r ikke hvorfor noen bestandig skal lage surmula stemning

Anonymkode: dc021...511

Skrevet

Lyngdal, der har vi bÄde fin vinter og sommer. Har hytte ved sjÞen, stortrives

Anonymkode: c62cb...10b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tja
 jeg satt og scrollet nedover og fĂžlte ikke trĂ„den var Ăždelagt fĂžr din kommentar jeg da.. ForstĂ„r ikke hvorfor noen bestandig skal lage surmula stemning

Anonymkode: dc021...511

Jeg er litt enig med hun som kommenterte. Hvorfor svare et sted i utlandet nÄr hun tydelig spÞr om i Norge? 

Anonymkode: 3ac68...34b

Skrevet

SÄ gÞy Ä lese om forskjellige steder Ä ha hytte pÄ i Norge :) Kom gjerne med flere innspill :) 

Anonymkode: 080a3...0ea

Skrevet

Lofoten, nÊrt bÄde hav og fjell. Mye familie der sÄ det passer oss bra.

Anonymkode: 12f7f...542

• 2 mĂ„neder senere...
Skrevet

Hvaler og Geilo. 

Anonymkode: 417bb...6fc

Skrevet

Ustaoset og Saltnes. 😊

Anonymkode: 23af0...69e

Skrevet

AverĂžya! Fiske, sol, vedlikehold og alt for lang vei! ( 10 t) Arvegods

Anonymkode: 89247...4ab

Skrevet

Ytterst i  havgapet pÄ Hvaler og pÄ fjellet (Valdres).

Anonymkode: e4be2...6a2

Skrevet

Ikke akkurat hytter, men familien har hus etter 2 sett besteforeldre i eie. 

Ett pÄ trÞndelagskysten, et lite samfunn helt ytterst ved havgapet. 

Det andre helt nord i Finnmark, med Barentshavet og urÞrt natur pÄ alle kanter. 

Dessverre er det langt Ä reise til begge plasser. Fra meg er det hhv 11 timer i bil eller fly til Trondheim og 3,5 timer i bil til TrÞndelag og fly til Kirkenes og 6 timer i bil til nord. Blir bÄde dyrt og lang reise, men prioriterer Ä besÞke begge plasser én gang i Äret, for Ä viderefÞre mine paradis til barnet mitt og mÞte familie. 

Anonymkode: 5343c...945

Skrevet

BrokkeđŸ”â›·

2 timer kjÞring (fra Kristiansand), flotte friluftsaktiviteter Äret rundt. Bading, terrengsykling, klatring og fint turomrÄde i sommerhalvÄret, og langrenn og alpint i vinterhalvÄret. 

Vi bor i sjĂžkanten pĂ„ SĂžrlandet, sĂ„ hytte for oss er fjell, uten for lang reisevei😉

Anonymkode: 15fc1...740

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...