Gå til innhold

Hvor i Norge har dere hytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil fortelle om plassen, og hva er dere mest fornøyd og minst fornøyd med? 

Anonymkode: 080a3...0ea

Skrevet

Vi har hytte ved Skinnarbu ved Møsvatn på fjellet opp forbi Rjukan. Mye man kan finne på der: Man kan ha båt på Møsvatn. Det er fine turområder der om sommeren og høsten, flere fiskevann. Flott å gå på ski der om vinteren. Ikke langt til skitrekk ved Rauland hvor man kan stå slalåm. Kort kjøretur til parkeringsplass hvor man kan gå fra hvis man vil gå opp Gaustatoppen. Det går en gondolbane fra Rjukan opp til fjellet. Her er det en klatrepark. Historisk området med tanke på 2. verdenskrig. Industriarbeider/tungtvannsmuseum. Kan gå på tur i sabotørenes fotspor. Badeland i Rjukan sentrum. For de vågale:  Du kan hoppe i strikk fra brua og ned i juvet ved industriarbeidermuseet😬 Kan anbefale å ha hytte i dette området! 

Anonymkode: c7614...713

Skrevet

"Hytta" vår er en minileilighet i BErgen. Super løsning.

Anonymkode: a7963...22e

Skrevet

Har en hytte/feriehus i Karesuando og så har vi hytte ved Lyngseidet. Karesuando er vi ofte på vinteren. Sommertid er det ‘mygghelvete’ der. Lyngseidet bruker vi året rundt. Nært til både fjell og vann, stille sted og utrolig flott natur🤩

Anonymkode: c0f08...6ca

Skrevet

Budor. Vi blir nok ikke her til evig tid. Men det er passe reisevei med små barn. Stedet har også alt vi trenger. Skiløyper utenfor døra. Liten alpinbakke der ungene stortrives. Skiskole, skidag, akedag og mase aktiviteter. Luft mellom hyttene, det er det viktigste for meg med hytte. Må være minst tre minutter å gå til neste hytte. Det bygges ut voldsomt på Budor nå da. De nye står tettere. Når ungene blir større vil vi nok ha hytte nærmere er større alpinanlegg. Inntil videre er stedet nøyaktig det vi trenger. 

Anonymkode: 5e4e4...68a

Skrevet

Sjusjøen. Flott terreng, milevis av skiløyper, snertent lite alpinanlegg, fantastiske turmuligheter på sykkel og til fots. 

Anonymkode: fd715...447

Skrevet

Norefjell, passe avstand til Oslo og tilgang til alpinanlegg 

Anonymkode: fa9aa...139

Skrevet

Hvaler , rett ved sjøen og sol fra morgen til kveld. 

Anonymkode: a3490...27c

Skrevet

Gran Canaria 

Anonymkode: efe22...d90

Skrevet

Alicante 🇪🇸

Anonymkode: 6acdf...e8f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Alicante 🇪🇸

Anonymkode: 6acdf...e8f

Hi skriver, hvor i NORGE har dere hytte? Og ber om tips om steder.  
Så kommer nepehuene inn og ødelegger tråden. 🙄 

Skrevet

Nord for Kragerø. Nydelig plass hele året, men spesielt vakkert om sommeren.

Anonymkode: da03b...688

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Har en hytte/feriehus i Karesuando og så har vi hytte ved Lyngseidet. Karesuando er vi ofte på vinteren. Sommertid er det ‘mygghelvete’ der. Lyngseidet bruker vi året rundt. Nært til både fjell og vann, stille sted og utrolig flott natur🤩

Anonymkode: c0f08...6ca

Bor dere i Tromsø? Eller på innlandet,i Målselv/Bardu?

Anonymkode: 2eb23...0c9

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hi skriver, hvor i NORGE har dere hytte? Og ber om tips om steder.  
Så kommer nepehuene inn og ødelegger tråden. 🙄 

Tja… jeg satt og scrollet nedover og følte ikke tråden var ødelagt før din kommentar jeg da.. Forstår ikke hvorfor noen bestandig skal lage surmula stemning…

Anonymkode: dc021...511

Skrevet

Lyngdal, der har vi både fin vinter og sommer. Har hytte ved sjøen, stortrives

Anonymkode: c62cb...10b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tja… jeg satt og scrollet nedover og følte ikke tråden var ødelagt før din kommentar jeg da.. Forstår ikke hvorfor noen bestandig skal lage surmula stemning…

Anonymkode: dc021...511

Jeg er litt enig med hun som kommenterte. Hvorfor svare et sted i utlandet når hun tydelig spør om i Norge? 

Anonymkode: 3ac68...34b

Skrevet

Så gøy å lese om forskjellige steder å ha hytte på i Norge :) Kom gjerne med flere innspill :) 

Anonymkode: 080a3...0ea

Skrevet

Lofoten, nært både hav og fjell. Mye familie der så det passer oss bra.

Anonymkode: 12f7f...542

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hvaler og Geilo. 

Anonymkode: 417bb...6fc

Skrevet

Ustaoset og Saltnes. 😊

Anonymkode: 23af0...69e

Skrevet

Averøya! Fiske, sol, vedlikehold og alt for lang vei! ( 10 t) Arvegods

Anonymkode: 89247...4ab

Skrevet

Ytterst i  havgapet på Hvaler og på fjellet (Valdres).

Anonymkode: e4be2...6a2

Skrevet

Ikke akkurat hytter, men familien har hus etter 2 sett besteforeldre i eie. 

Ett på trøndelagskysten, et lite samfunn helt ytterst ved havgapet. 

Det andre helt nord i Finnmark, med Barentshavet og urørt natur på alle kanter. 

Dessverre er det langt å reise til begge plasser. Fra meg er det hhv 11 timer i bil eller fly til Trondheim og 3,5 timer i bil til Trøndelag og fly til Kirkenes og 6 timer i bil til nord. Blir både dyrt og lang reise, men prioriterer å besøke begge plasser én gang i året, for å videreføre mine paradis til barnet mitt og møte familie. 

Anonymkode: 5343c...945

Skrevet

Brokke🏔⛷

2 timer kjøring (fra Kristiansand), flotte friluftsaktiviteter året rundt. Bading, terrengsykling, klatring og fint turområde i sommerhalvåret, og langrenn og alpint i vinterhalvåret. 

Vi bor i sjøkanten på Sørlandet, så hytte for oss er fjell, uten for lang reisevei😉

Anonymkode: 15fc1...740

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...