Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 Er det noen som vet om det er samme regler i Danmark i forhold til Norge når det gjelder at man må være gift eller ha vært samboere i 2 år? Har prøvd å google, men finner ikke info. Og noen som vet ca pris? Er det like dyrt som Norge, eller billigere? Anonymkode: d9632...a24
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #2 Skrevet 18. oktober 2021 https://tfp-fertility.com/da-dk/tfp-stork-fertility En jeg kjenner som er enslig har fått barn via IVF i Danmark. Håper du finner noe informasjon i linken over. Lykke til. Anonymkode: 213be...12c
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 Enslige kan bli gravide i Danmark, derfor de må reise dit og ikke gjør det i Norge. Hva det koster aner jeg ikke da, men du må nok regne med en del altså. Anonymkode: 1d865...3a6
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #4 Skrevet 18. oktober 2021 Det er nå mulig for enslige å få ivf i Norge også. Tror det er en del ventetid hvis man skal gjøre det offentlig, men da koster det mye mindre. På de private klinikkene kommer man nok relativt raskt til. Vet ikke noe om prisene nå. Jeg ville vurdert norsk behandling først. Det er mye som skal times i et ivf løp, og selv om det er fult muligå gjøre i DK mens man bor i Norge, så er reisen og organiseringen et ekstra stressmoment. Anonymkode: ab8a5...e4c
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #5 Skrevet 19. oktober 2021 Mente om det er krav om samboerskap i to år eller være gift, når man er kjærester. Er ikke enslig. Offentlig er desverre ikke aktuelt. Anonymkode: d9632...a24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå