Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #26 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg skjønner at man ikke trenger bil om man bor midt i Oslo, da bruker vel de fleste kollektiven. Men her vi bor har alle bil. Jeg og mannen har hver vår, og eldstesønnen har en egen. Nest eldste sønn som blir tømrerlærling til våren kommer også til å kjøpe seg bil så fort han får fast inntekt. Da har bare vår familie fire biler Anonymkode: 421fc...bc2
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #27 Skrevet 18. oktober 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner at man ikke trenger bil om man bor midt i Oslo, da bruker vel de fleste kollektiven. Men her vi bor har alle bil. Jeg og mannen har hver vår, og eldstesønnen har en egen. Nest eldste sønn som blir tømrerlærling til våren kommer også til å kjøpe seg bil så fort han får fast inntekt. Da har bare vår familie fire biler Anonymkode: 421fc...bc2 Alle har bil i Oslo også. Det er bare et helvete å få satt den fra seg. Anonymkode: c1b3f...708
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #28 Skrevet 19. oktober 2021 Enebolig uten parkering hadde vært helt uaktuelt. Anonymkode: b45a3...8c2
prekæs Skrevet 19. oktober 2021 #29 Skrevet 19. oktober 2021 Altså. Kan det bli så dyrt med parkering på egen eiendom da? Veien går jo som regel forbi, et hull i gjerde, asfaltduk og et lass med subbus og jobben kan være gjort på en dag. Og ja, jeg snakker av erfaring. De fleste jeg vet om, ordner dette enkelt, så lenge det ikke er sprenging som må til. Så tar man planting og port etter hvert om man ønsker det.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #30 Skrevet 19. oktober 2021 For oss er det uaktuelt å ikke ha parkeringsplass på tomta. Anonymkode: 9f3e8...d56
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #31 Skrevet 19. oktober 2021 Anonym bruker skrev (På 17.10.2021 den 23.05): Vi har en enebolig, men det er ikke parkeringsplass på eiendommen, men på en fellesplass i nærheten. Dette har ikke vært et kjempeproblem egentlig, men nå vurderer vi elbil og har behov for å kunne lade. Huset skal selges om 1 år ++, og det vil koste oss ca 200.000,- og fikse dette. Er dette verdt det. For oss er behovet en kort periode, men vil dette også påvirke salg? Lading av elbil blir jo mer og mer viktig. Anonymkode: 02d5e...cc8 Om det er verdt det eller ikke i form av om du får igjen pengene ved et evt. salg bør du spørre en eiendomsmegler om. Jeg ville aldri vurdert et hus uten mulighet til å parkere på egen eiendom. Det er for så vidt greit at det er et felles parkeringsanlegg, men jeg vill fortsatt hatt mulighet til parkering ved huset. Det er utrolig upraktisk med unger til barnehage, pakking av bil til ferie, bæring av matvarer osv hvis du ikke kan parkere ved inngangen Anonymkode: af1f3...ab8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå