Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 Vi står litt i ett dilemma her. Om man skal dele ut invitasjoner på skolen, må man invitere alle sammen. Ellers skal alt skje utenom. Vår blir 6 år i slutten av november og ønsker ikke alle sammen. Vil helst ha sine nærmeste, 5 stykker. Samme som de andre har hatt. Hva gjør dere nå etter skolestart? Blir det helt feil å ta kun den lille gruppen i år og se hva de andre ender opp med neste år? Redd d låser seg helt for vår om vi trumfer igjennom hele gruppen i år. Anonymkode: 10054...0df
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #2 Skrevet 17. oktober 2021 Jeg ville aldri latt være å invitere alle de første årene på skolen. Relasjoner og vennskap for de neste 10 årene skal bygges og barna blir kjent på en helt annen måte når de får besøke hverandre hjemme. De fleste tenker som meg. Men, har du et barn med spesielle behov, som ikke klarer store grupper hjemme, så vil du få forståelse for det. Anonymkode: 420cf...6b5
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #3 Skrevet 17. oktober 2021 Jeg ville invitert alle, en bursdag pleier vel å være i maks to timer. Men skjønner at det er vanskelig hvis gutten din synes det er vanskelig, det er jo liksom hans dag. Du kjenner gutten din best og vet hvor mye du kan pushe han. Lykke til 🙂. Anonymkode: fa11b...bd8
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #4 Skrevet 17. oktober 2021 veldig trist for den eller de som aldri blir invitert. Anonymkode: 416d9...daa
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #5 Skrevet 17. oktober 2021 Jeg hadde minst invitert alle av samme kjønn som bursdagsbarnet. 1,5 t klarer nok de fleste. Hvor mange gjester blir det om alle av samme kjønn kommer? Anonymkode: 58037...281
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #6 Skrevet 18. oktober 2021 19 hours ago, Anonym bruker said: Vi står litt i ett dilemma her. Om man skal dele ut invitasjoner på skolen, må man invitere alle sammen. Ellers skal alt skje utenom. Vår blir 6 år i slutten av november og ønsker ikke alle sammen. Vil helst ha sine nærmeste, 5 stykker. Samme som de andre har hatt. Hva gjør dere nå etter skolestart? Blir det helt feil å ta kun den lille gruppen i år og se hva de andre ender opp med neste år? Redd d låser seg helt for vår om vi trumfer igjennom hele gruppen i år. Anonymkode: 10054...0df her har mine alltid invitert kun sine 3-4 nærmeste venner i klassen, og naboer , barn fra bhg, tenker at skulen kan ikke bestemme det. er 16 ,18 og 16 av samme kjønn i klassen til barna, så er ikke noe fare hvis du spør meg, her har de hatt de vil fra bhg, de er nå 9,12 og 16 Anonymkode: f38b8...89f
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #7 Skrevet 18. oktober 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): her har mine alltid invitert kun sine 3-4 nærmeste venner i klassen, og naboer , barn fra bhg, tenker at skulen kan ikke bestemme det. er 16 ,18 og 16 av samme kjønn i klassen til barna, så er ikke noe fare hvis du spør meg, her har de hatt de vil fra bhg, de er nå 9,12 og 16 Anonymkode: f38b8...89f Har du anmeldt det? Anonymkode: 58037...281
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #8 Skrevet 18. oktober 2021 1 minute ago, Anonym bruker said: Har du anmeldt det? Anonymkode: 58037...281 anmeldt hva? Anonymkode: f38b8...89f
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #9 Skrevet 18. oktober 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): anmeldt hva? Anonymkode: f38b8...89f Den som stal dine store bokstaver og punktum? Anonymkode: 58037...281
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #10 Skrevet 18. oktober 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Den som stal dine store bokstaver og punktum? Anonymkode: 58037...281 🤣🤣🤣 er det mulig! Anonymkode: 416d9...daa
Spurvugla Skrevet 18. oktober 2021 #11 Skrevet 18. oktober 2021 Det vanligste er å si at dersom man ikke inviterer enten alle eller alle av samme kjønn, kan ikke invitasjonene deles ut på skolen. Skolen kan jo ikke bestemme hva dere gjør på fritida, selv om de sikkert oppfordrer til å invitere alle. Jeg skjønner ønske om inkludering, men når det er store klasser blir det faktisk veldig vanskelig for de som ikke har store hus. Det må være bedre at de barna som bor trangt får ha et lite selskap enn at de ikke får feire i det hele tatt. Så lenge de fleste inviterer alle blir det jo ingen som aldri blir invitert, så det er i praksis ikke noe problem.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2021 #12 Skrevet 18. oktober 2021 Dere gjør som dere vil. Jeg synes det er rart at man første år på skole ikke vil benytte anledningen til å bli kjent med nye barn i klassen. Det krever litt arbeid og innsats. Har barnet en diagnose? Låser seg fordi det må invitere alle? Her er det alle jentene eller hele klassen. Ellers blir det ikke bursdag. Noen ting får de ikke bestemme. Og det tar ikke skade av å stå over en bursdag. Selvsagt finnes det unntak. Diagnose eller mobbing. Du nevner ikke noe om det så da svarer jeg slik jeg gjør. Anonymkode: 58ce3...2ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå