Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #76 Skrevet 19. oktober 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Åja, nei, det var et spørsmål, ikke en konklusjon. Jeg syntes bare det var morsomt å lese at klassisk og klasse kan virke til å ha samme betydning. Jeg tror slettes ikke at kjøper mente at de er bedre enn oss. Jeg tror de mente at de er kjedeligere. Husk at dette er et diskusjonsforum og at trådstarter ikke nødvendigvis har konkludert, for da hadde vel trådstarter aldri spurt? Jeg var mer ute etter betydningen klassisk og hvordan man bruker ordet klassisk. Anonymkode: 26571...987 Du kan vrenge og vri til du blåner. Fakta er at du var fornærmet i første innlegg og mente at kjøperne mente at de hadde mer klasse enn dere. At du nå innser at du misforsto kraftig og prøver å ro deg i land gjør bare tråden enda mer morsom. Anonymkode: 4a0b1...dea
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #77 Skrevet 19. oktober 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Aldri? Virkelig aldri? Tenk deg litt om.......så finner du nok ut at du har baksnakket andres smak, noe annet tror jeg ikke på med mindre du selv er ganske shabby og ustelt. Du liker sikkert ikke lukta av sauekjøtt heller da? Voldtekt, ja, siden du nevner det: Jeg synes at eksempelet over er voldtekt av bolig. Det synes jeg er problematisk. Men det største problemet er det selvsagt eieren som har, ikke jeg. Anonymkode: 26571...987 Voldtekt av bolig...herregud. Det er jo du som har problemer her, den nye eieren har jo ikke problemer. Anonymkode: 1715a...9ff
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #78 Skrevet 19. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Åja, nei, det var et spørsmål, ikke en konklusjon. Jeg syntes bare det var morsomt å lese at klassisk og klasse kan virke til å ha samme betydning. Jeg tror slettes ikke at kjøper mente at de er bedre enn oss. Jeg tror de mente at de er kjedeligere. Husk at dette er et diskusjonsforum og at trådstarter ikke nødvendigvis har konkludert, for da hadde vel trådstarter aldri spurt? Jeg var mer ute etter betydningen klassisk og hvordan man bruker ordet klassisk. Anonymkode: 26571...987 Nei, du trodde ikke at de mente at de var kjedeligere enn dere. Du er snurt fordi du trpdde de mente de var bedre enn dere, bare fordi du ikke skjønner ordet klassisk. Anonymkode: 1715a...9ff
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #79 Skrevet 19. oktober 2021 Mange meninger her og fælt så sårt det var for flere av dere å lese denne tråden. Trodde en stund at jeg var den sårede men ser jo nå at veldig mange andre ble såret av innlegget, selv om ingen av de sårede er involvert, andre enn meg? Så til konklusjon: En person som føler seg krenket - det hele baller på seg hvor alle føler seg krenket, selv om de ikke er involvert. Lykke til allesammen: krenket indirekte, eller på andres vegne! Røkke sa noe lurt en gang: Han har sluttet å kjempe andres kamp! Anonymkode: 26571...987
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2021 #80 Skrevet 19. oktober 2021 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Mange meninger her og fælt så sårt det var for flere av dere å lese denne tråden. Trodde en stund at jeg var den sårede men ser jo nå at veldig mange andre ble såret av innlegget, selv om ingen av de sårede er involvert, andre enn meg? Så til konklusjon: En person som føler seg krenket - det hele baller på seg hvor alle føler seg krenket, selv om de ikke er involvert. Lykke til allesammen: krenket indirekte, eller på andres vegne! Røkke sa noe lurt en gang: Han har sluttet å kjempe andres kamp! Anonymkode: 26571...987 Snurt, snurt, snurt Anonymkode: 1715a...9ff
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #81 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Mange meninger her og fælt så sårt det var for flere av dere å lese denne tråden. Trodde en stund at jeg var den sårede men ser jo nå at veldig mange andre ble såret av innlegget, selv om ingen av de sårede er involvert, andre enn meg? Så til konklusjon: En person som føler seg krenket - det hele baller på seg hvor alle føler seg krenket, selv om de ikke er involvert. Lykke til allesammen: krenket indirekte, eller på andres vegne! Røkke sa noe lurt en gang: Han har sluttet å kjempe andres kamp! Anonymkode: 26571...987 Morsomt. Men om det hjelper deg å holde på verdigheten, så vær så god. Anonymkode: 4a0b1...dea
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2021 #83 Skrevet 20. oktober 2021 Anonym bruker skrev (På 18.10.2021 den 8.33): Her var det mye støtte å få. Til og med spørsmål om jeg har aspergers, vel jøss. Hva med å være litt hyggelig? Er det umulig? Jeg synes det er et problem at folk som kjøper gamle hus gjør husene om til moderne innvendig. De vil ha et unikt hus utvendig, men inne skal alle ha det likt. Gråe og hvite vegger. Ser helt jævlig ut. Og så vil alle ha lampen konglen. Helst skal den henge slik at alle kan se den fra gata. Anonymkode: 26571...987 Hva er det du vil ha støtte for da? Du legger jo vrangsiden til når du tolker intensjonene deres i verste mening. Du må gjerne synes det er ett problem at folk moderniserer gamle hus, men i det du solgte ga du bort det valget til noen andre i bytte mot penger og må i grunnen bare lære deg å leve med det. Anonymkode: 3c10e...533
HeiteH Skrevet 20. oktober 2021 #84 Skrevet 20. oktober 2021 Pløyde raskt gjennom denne tråden. Skjønner virkelig ingenting. Tror jeg legger meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå