Gå til innhold

Hva tjener du som..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..jobber som daglig leder på Frivilligsentraler eller lignende? Har søkt på en slik stilling og fått tilbud om årslønn på 400 000 med 6 års ansiennitet i kommune. Dette er en jobb med myyye ansvar, både for mennesker, økonomi og alt annet som følger med en slik lederstilling. Er ikke dette litt lite?

Anonymkode: 04924...92f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noe utdannelse da?

Anonymkode: 2de55...202

Skrevet

Det hørtes lite ut, med det ansvaret det innebærer.

Jeg kjenner ikke særlig til det, men et kjapt søk viser at det du er tilbydt er mindre enn hva kommunene får av staten i tilskudd for Frivilligsentral der de har 100 % stilling som daglig leder (2021).

Jeg ville nok forsøkt å forhandle om lønn, om du har relevant erfaring og utdanning. Og ellers ville jeg nok forsøkt å få snakket med noen enten i lokal kommune som har hatt stillingen tidligere, eller noen som har stilling i annen kommune, for å få et ordentlig innblikk i arbeidsmengde osv.

Anonymkode: 8c700...e14

Skrevet

Jeg har fagbrev i kontorfag pluss noe etterutdanning innen økonomi + div kurs på lovverk og det å være leder. Ja da bør jeg vel hvertfall få det de får i tilskudd 😕

HI

Skrevet

Får vel ikke mer lønn uten ordentlig utdannelse

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Får vel ikke mer lønn uten ordentlig utdannelse

Ordentlig utdannelse? Du mener høyere utdannelse, fordi sist jeg sjekket var det å ha fagbrev en ordentlig utdannelse.

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ordentlig utdannelse? Du mener høyere utdannelse, fordi sist jeg sjekket var det å ha fagbrev en ordentlig utdannelse.

HI

Du synes vel det ja

Skrevet

En stilling som daglig leder bør lønnes høyere enn det, uansett hva den dumme tøsen over her mener om din utdannelse. 

Anonymkode: bd62f...c53

Skrevet

Hvor vanskelig er det å lage en god overskrift? Du vil få langt flere svar dersom det er mulig å forstå hva du spør om uten å måtte åpne hele innlegget. 

Anonymkode: 98184...df5

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du synes vel det ja

Det er ikke synsing, men fakta.

Du mener at de som må fikse doen din når du spyr ut dritt på et anonymt forum ikke har utdannelse?

Eller de som sørger for at du har strøm og varme? Eller hva med de som har sørget for at du har et sted å bo, de har kanskje ikke utdannelse heller?

For et lavmål du holder med slike kommentarer, hjelper åpenbart ikke på folkeskikken å ha høyere utdannelse.

Anonymkode: 4d132...ef2

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du synes vel det ja

Mannen har kun fagbrev, 2 års ansinitet 780 k i året uten tillegg. Mammaen har høyskole med full ansinitet, har knapt 400 k.

Anonymkode: 51fda...b43

Skrevet

Er forskjell på håndtverkere, som vi trenger. Og kontorfag. Det er ikke en utdannelse. Det er bare tull som alle kan gjøre.

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Mannen har kun fagbrev, 2 års ansinitet 780 k i året uten tillegg. Mammaen har høyskole med full ansinitet, har knapt 400 k.

Ansinitet 🤣🤣

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ansinitet 🤣🤣

Omg, heter det ikke det? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Jeg har forøvrig bare fagbrev 🤣🤣🤣 Husk anonymknappen 🤣🤣🤣

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Omg, heter det ikke det? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Jeg har forøvrig bare fagbrev 🤣🤣🤣 Husk anonymknappen 🤣🤣🤣

Folk må jo tro jeg er helt blåst i hodet 😆😆😆

Hvorfor har ingen sagt noe? 🙈🙈🙈

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Er forskjell på håndtverkere, som vi trenger. Og kontorfag. Det er ikke en utdannelse. Det er bare tull som alle kan gjøre.

Hva skal man si.

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Folk må jo tro jeg er helt blåst i hodet 😆😆😆

Hvorfor har ingen sagt noe? 🙈🙈🙈

Syns det var morsomt jeg ;)

Takk for svar, skal prøve å forhandle en litt høyere lønn :)

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Det er ikke tvil om hvem man ville hatt en mest givende samtale med.

Anonymkode: 4b157...f0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...