Gå til innhold

Hva tjener du som..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..jobber som daglig leder på Frivilligsentraler eller lignende? Har søkt på en slik stilling og fått tilbud om årslønn på 400 000 med 6 års ansiennitet i kommune. Dette er en jobb med myyye ansvar, både for mennesker, økonomi og alt annet som følger med en slik lederstilling. Er ikke dette litt lite?

Anonymkode: 04924...92f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noe utdannelse da?

Anonymkode: 2de55...202

Skrevet

Det hørtes lite ut, med det ansvaret det innebærer.

Jeg kjenner ikke særlig til det, men et kjapt søk viser at det du er tilbydt er mindre enn hva kommunene får av staten i tilskudd for Frivilligsentral der de har 100 % stilling som daglig leder (2021).

Jeg ville nok forsøkt å forhandle om lønn, om du har relevant erfaring og utdanning. Og ellers ville jeg nok forsøkt å få snakket med noen enten i lokal kommune som har hatt stillingen tidligere, eller noen som har stilling i annen kommune, for å få et ordentlig innblikk i arbeidsmengde osv.

Anonymkode: 8c700...e14

Skrevet

Jeg har fagbrev i kontorfag pluss noe etterutdanning innen økonomi + div kurs på lovverk og det å være leder. Ja da bør jeg vel hvertfall få det de får i tilskudd 😕

HI

Skrevet

Får vel ikke mer lønn uten ordentlig utdannelse

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Får vel ikke mer lønn uten ordentlig utdannelse

Ordentlig utdannelse? Du mener høyere utdannelse, fordi sist jeg sjekket var det å ha fagbrev en ordentlig utdannelse.

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ordentlig utdannelse? Du mener høyere utdannelse, fordi sist jeg sjekket var det å ha fagbrev en ordentlig utdannelse.

HI

Du synes vel det ja

Skrevet

En stilling som daglig leder bør lønnes høyere enn det, uansett hva den dumme tøsen over her mener om din utdannelse. 

Anonymkode: bd62f...c53

Skrevet