Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 Sa min femåring til min kollega som heter Sigurd som vi møtte på senteret. Han er i sekstiårene. 😳😳😳 Jeg ble altså så flau og visste ikke hva jeg skulle si. Kollegaen min ble litt satt ut og vi sa hadet like etterpå. Når jeg spør hvorfor hun sa det så sier hun at hun har hørt det på tv. Hun vet ikke hva pult er. Hun trodde det var fornavn etternavn. Sigurd Fåkkepult liksom. Skal jeg forsøke å forklare for han i morgen eller late som ingenting?? Anonymkode: 577e5...d73
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #2 Skrevet 17. oktober 2021 Haha, skriv det opp i en bok og ta det frem igjen når barnet blir voksen. Er jo bare en morsom historie dette, ikke noe å ta sånn på vei for. Anonymkode: e7d64...d28
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #3 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Haha, skriv det opp i en bok og ta det frem igjen når barnet blir voksen. Er jo bare en morsom historie dette, ikke noe å ta sånn på vei for. Anonymkode: e7d64...d28 Av alle mennesker så er vel han en type som ikke en gang har fått med seg at det er en serie som heter det. Dødsseriøs fyr som kun leser skikkelig litteratur og kun ser vitenskapsprogram. Om han aldri har hørt om programmet så tror han kanskje jeg har sagt hjemme at Sigurd er en som aldri får pult. Det er bittelitt krise. Ellers så er det litt komisk og mannen fant det så morsomt at han lo lenge og vel. For han vet hvem han er og mener han er verdens tørreste type. Jeg må møte han i morgen. 😱 Anonymkode: 577e5...d73
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #4 Skrevet 17. oktober 2021 Hadde lagt inn en "notat" til ham i forbifarten, litt sånn uformelt. "Har du fått med deg den serien på tv? Du må nesten bare unnskylde jentungen. Hun trodde fåkkepult var et etternavn". Og så bare ledd det lett bort. Det er et barn, ikke du, som har gjort denne "blemmen". Ease up! Anonymkode: 0970a...312
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #5 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hadde lagt inn en "notat" til ham i forbifarten, litt sånn uformelt. "Har du fått med deg den serien på tv? Du må nesten bare unnskylde jentungen. Hun trodde fåkkepult var et etternavn". Og så bare ledd det lett bort. Det er et barn, ikke du, som har gjort denne "blemmen". Ease up! Anonymkode: 0970a...312 Er jo det jeg spør om da. Si noe, eller late som ingenting. 😊 Anonymkode: 577e5...d73
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #6 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Er jo det jeg spør om da. Si noe, eller late som ingenting. 😊 Anonymkode: 577e5...d73 Spørs jo veldig da. Hvordan er du som person? Er du ny i jobben? Er han din leder? Hvor stor er bedriften? Treffes dere ofte på jobb? Osv..osv.. Anonymkode: 7343b...a2e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #7 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Spørs jo veldig da. Hvordan er du som person? Er du ny i jobben? Er han din leder? Hvor stor er bedriften? Treffes dere ofte på jobb? Osv..osv.. Anonymkode: 7343b...a2e Jeg er en sosial dame. Jobbet sammen med han i et par år, vi begynte å samarbeide med et prosjekt. Han har lederstilling men ikke for meg. Vi samarbeider ikke like mye nå. Men kan jo være det skjer i fremtiden. En hyggelig fyr, litt sosialt utilpass på en måte. Enten ungkar eller enkemann, vet lite om privatlivet hans. Anonymkode: 577e5...d73
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #8 Skrevet 17. oktober 2021 Så morsomt! Jeg tenker at du lar det bare gå om det ikke blir naturlig å ta det opp. Forklaring kan bare gjøre det enda mer pinlig. Min sønn sa til en dame i kassakøen at du er gammel. Ja, svarte damen, det er jeg. Da dør du snart, svarte min håpefulle. Jeg blir enda flau av å tenke på det. Anonymkode: 26df6...82b
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #9 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så morsomt! Jeg tenker at du lar det bare gå om det ikke blir naturlig å ta det opp. Forklaring kan bare gjøre det enda mer pinlig. Min sønn sa til en dame i kassakøen at du er gammel. Ja, svarte damen, det er jeg. Da dør du snart, svarte min håpefulle. Jeg blir enda flau av å tenke på det. Anonymkode: 26df6...82b 🤦🏻♀️😂😂 Huff det er så fælt i havne i de situasjonene selv om alle forstår at det kommer mye rart ut av ungene. Og at det aldri er vondt ment. Jeg har havna i slike situasjoner mange ganger. Denne gangen ble jeg hakket mer flau da. 😊 Anonymkode: 577e5...d73
Syngensang Skrevet 17. oktober 2021 #10 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Av alle mennesker så er vel han en type som ikke en gang har fått med seg at det er en serie som heter det. Dødsseriøs fyr som kun leser skikkelig litteratur og kun ser vitenskapsprogram. Om han aldri har hørt om programmet så tror han kanskje jeg har sagt hjemme at Sigurd er en som aldri får pult. Det er bittelitt krise. Ellers så er det litt komisk og mannen fant det så morsomt at han lo lenge og vel. For han vet hvem han er og mener han er verdens tørreste type. Jeg må møte han i morgen. 😱 Anonymkode: 577e5...d73 Viss du trur han ikkje har høyrt om programmet ville eg forklart i morgon. Og skrive opp i bok, fantastisk historie, og at denne Sigurd er verdens tørraste type gjer det jo berre meir moro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå