Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Skrevet 16. oktober 2021 Skal nå se den fra i dag. Så ikke fortell hvem som røk. Takk! Selv tror jeg Alexandra min favoritt. Anonymkode: 10eb5...193
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2021 #2 Skrevet 16. oktober 2021 Bjørn og Alexandra. Anonymkode: 766d1...45c
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2021 #4 Skrevet 16. oktober 2021 Alexandra, uten tvil. Heiet også på Marius tidligere. Anonymkode: a0943...098
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2021 #5 Skrevet 16. oktober 2021 Bjørn Polkabjørn Tomren Anonymkode: 6bfd5...6ba
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2021 #7 Skrevet 16. oktober 2021 Synes Bjørn har litt for sær og spesiell musikk smak. Anonymkode: 10eb5...193
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2021 #9 Skrevet 16. oktober 2021 Alexandra. Likte også Heidi godt, særlig opera. Anonymkode: a947f...475
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2021 #10 Skrevet 16. oktober 2021 Alexandra er den klart beste. Anonymkode: 0de0e...fe1
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2021 #12 Skrevet 16. oktober 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Alexandra er den klart beste. Anonymkode: 0de0e...fe1 Hun er for god og jeg mistet fullstendig respekten for henne forrige gang da hun fikk kommentar på at hun tar alt så lett, og svarte at «jeg elsker musikk så da blir det sånn». Som om de andre som må øve og jobber beinhardt ikke elsker musikk. Hun er teknisk ekstremt dyktig, men overhodet ikke min favoritt i det hele tatt. Håper på Bjørn og Carina i finalen. Anonymkode: f2e6e...d07
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2021 #13 Skrevet 16. oktober 2021 …men hun vinner jo garantert hele greiene likevel. Syns bare det er lite tiltalende å se hvor lite ydmyk hun er og hvordan hun åpenbart syns hun er best. Anonymkode: f2e6e...d07
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #14 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): …men hun vinner jo garantert hele greiene likevel. Syns bare det er lite tiltalende å se hvor lite ydmyk hun er og hvordan hun åpenbart syns hun er best. Anonymkode: f2e6e...d07 Hæ? Jeg oppfatter henne som utrolig sympatisk, ydmyk, blid og ekstremt dyktig! Verdig vinner i mine øyne. Anonymkode: a0943...098
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #15 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hæ? Jeg oppfatter henne som utrolig sympatisk, ydmyk, blid og ekstremt dyktig! Verdig vinner i mine øyne. Anonymkode: a0943...098 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hun er for god og jeg mistet fullstendig respekten for henne forrige gang da hun fikk kommentar på at hun tar alt så lett, og svarte at «jeg elsker musikk så da blir det sånn». Som om de andre som må øve og jobber beinhardt ikke elsker musikk. Hun er teknisk ekstremt dyktig, men overhodet ikke min favoritt i det hele tatt. Håper på Bjørn og Carina i finalen. Anonymkode: f2e6e...d07 Ein kan ikkje vere for god til å synge i ein syngekonkurranse. Litt uheldig uttalelse akkurat det, men kva skal ein svare då? "Nei, eg berre øver masse" Då villle du tenkt at ho meinte dei andre ikkje øvde. Eg syns Aleksandra virkar som eit fint menneske og ho syng utruleg bra. Men Bjørn er likevel best! Anonymkode: 2500e...3b1
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #16 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ein kan ikkje vere for god til å synge i ein syngekonkurranse. Litt uheldig uttalelse akkurat det, men kva skal ein svare då? "Nei, eg berre øver masse" Då villle du tenkt at ho meinte dei andre ikkje øvde. Eg syns Aleksandra virkar som eit fint menneske og ho syng utruleg bra. Men Bjørn er likevel best! Anonymkode: 2500e...3b1 No greidde eg ikkje så sitere rett person. Denne var til ho som angreip Aleksandra, ikkje til deg som forsvarte ho😉. Anonymkode: 2500e...3b1
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #17 Skrevet 17. oktober 2021 Alexandra og Bjørn 🙌 Elsker at Bjørn er så sær og går sin egen vei når det gjelder sangvalg osv. Og så er han jo å veldig flink. Og Alexandra er jo en helt rå sanger. Mestrer alt. Jeg syns hu virker svært ydmyk jeg. Når hu fikk detta spørsmålet sist uke, så syns jeg det virka som hu syns det var mer ubehagelig med all skryten, og svarte da på en ydmyk måte. Anonymkode: c3c75...163
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #18 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Alexandra og Bjørn 🙌 Elsker at Bjørn er så sær og går sin egen vei når det gjelder sangvalg osv. Og så er han jo å veldig flink. Og Alexandra er jo en helt rå sanger. Mestrer alt. Jeg syns hu virker svært ydmyk jeg. Når hu fikk detta spørsmålet sist uke, så syns jeg det virka som hu syns det var mer ubehagelig med all skryten, og svarte da på en ydmyk måte. Anonymkode: c3c75...163 Helt enig med deg! Anonymkode: 3f4f5...0d4
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #19 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ein kan ikkje vere for god til å synge i ein syngekonkurranse. Litt uheldig uttalelse akkurat det, men kva skal ein svare då? "Nei, eg berre øver masse" Då villle du tenkt at ho meinte dei andre ikkje øvde. Eg syns Aleksandra virkar som eit fint menneske og ho syng utruleg bra. Men Bjørn er likevel best! Anonymkode: 2500e...3b1 Det er ikke en sangkonkurranse, men en sjangerkonkurranse, og som jeg skrev så er hun helt rå ja. Men når noen så tydelig mener at de er best syns jeg det er lite sjarmerende selv om de er best. Anonymkode: f2e6e...d07
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #20 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Det er ikke en sangkonkurranse, men en sjangerkonkurranse, og som jeg skrev så er hun helt rå ja. Men når noen så tydelig mener at de er best syns jeg det er lite sjarmerende selv om de er best. Anonymkode: f2e6e...d07 Jeg skjønner ikke hvor du tar dette fra. Jeg har sett alle episodene av Stjernekamp og alle episodene med Tett på stjernene, og hun har ikke på noe punkt sagt at hun er best. Hun har en stor fordel i at hun er en godt skolert sanger og derfor kanskje har flere verktøy å bruke når hun skal tilpasse seg en sjanger, men hun er jo den første til å heie fram og skryte av de andre. Hun er sprudlende og blid, og går smilende inn til øvelser, men hun er også utrolig ydmyk og tar inn alt ekspertene sier til henne. Jeg har ingen tro på at ting kommer lett til henne. Hun jobber beinhardt, men det er jo dette hun elsker å gjøre. Disser du Karsten Waholm også og tenker at han ikke fortjener gull, for det har kommet for lett til han? Anonymkode: b812c...9a2
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #21 Skrevet 17. oktober 2021 Alexandra, hun har jeg stemt på fra første stund, så er så glad hun fortsatt er med. Håper hun vinner, jeg elsker å høre henne synge 🤗 Anonymkode: b3e44...9f3
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #22 Skrevet 17. oktober 2021 Polkabjørn Anonymkode: 5c836...a32
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #23 Skrevet 17. oktober 2021 Alexandra og Bjørn i finalen. 😊 Anonymkode: 9f333...adf
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #25 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det er ikke en sangkonkurranse, men en sjangerkonkurranse, og som jeg skrev så er hun helt rå ja. Men når noen så tydelig mener at de er best syns jeg det er lite sjarmerende selv om de er best. Anonymkode: f2e6e...d07 Det er vel for all del ein sangkonkurranse der dei syng i ulike sjangrar. Når det er sagt så kan eg absolutt ikkje forstå korleis du får Aleksanda til å "tydelig mene" at ho er best. Ser det absolutt ikkje. Ho verkar veldig sympatisk. Anonymkode: 2500e...3b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå