Gå til innhold

Børste for hodebunnsmassasje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker noen av dere den eller har brukt? Venninna mi bruker den og skryter veldig, sier at håret hennes vokser raskere og slipper å bruke fingertuppene på hodebunn. 

Vil gjerne høre deres erfaringer, om noen har? ☺️

https://www.coolstuff.no/interesser/helse/massasje/borste-for-hodebunnsmassasje-pid-17392?utm_source=Google&utm_campaign=1543045582&utm_term=pla&utm_content=125970220959&gclid=EAIaIQobChMI3Pu44pzO8wIVAUeRBR3XRwE1EAQYCSABEgL94fD_BwE

Anonymkode: 846f8...ed8

Fortsetter under...

Skrevet

Den koster 59 kroner. Det er vel bare til å teste den ut selv?

Anonymkode: 0ee6b...63d

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Den koster 59 kroner. Det er vel bare til å teste den ut selv?

Anonymkode: 0ee6b...63d

Åh herlighet. Jeg ville høre andre sine erfaringer da.

Anonymkode: 846f8...ed8

Skrevet

Jeg kan love deg at håret ikke bokser fortere eller blir finere av hodebunnsmassasje. Har ikke prøvd denne, men utført min dose med massasje, og aldri har noe hår vokst fortere av det.

Anonymkode: af3ab...bf2

Skrevet

De selger sånne på Normal, og vi har det.

Deilig synes jeg, får "klødd" skikkelig i hodebunnen når du vasker håret. Men noe hokus pokus er det ikke, og at håret vokser fortere og sånne ting tror jeg ikke noe på.

Jeg bruker den ikke hver gang jeg vasker håret, men innimellom. Vet 14-åringen min er glad i den.

Anonymkode: 3bfc5...e2a

Skrevet

Pleier å massere hodebunnen min hver gang jeg vasker håret og det vokser fortere. Massasje av hodebunn får blodsirkulasjonen i gang, dermed vokser det fortere. Men da må du massere hodebunnen hver gang du vasker det og ikke bare innimellom.

Annonse

Skrevet

Trodde talg-kjertlene i hodebunnen ble mer aktive av hodebunnsmassasje, og håret mer fett? Derfor ikke prøvd. Noen som vet?

Anonymkode: 475a2...071

Skrevet

Jeg har og bruker hver gang jeg dusjer. Det er deilig og håret mitt vokser som bare det 😊

Anonymkode: dac42...9ab

Skrevet

Jeg bruker den innimellom, særlig om vinteren. Jeg bruker den fordi jeg har trøblete hodebunn, og denne hjelper veldig på det.

Har ikke lagt merke til at håret vokser fortere. Ikke noe jeg ville ønsket heller

Anonymkode: 7b0f4...a47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...