Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Vi skal ha spleiselag med venninnegjengen, og jeg har fått oppgaven å ta med pitabrød. Vi blir mange, så jeg rekker ikke å bake. Hvilke ferdigpitabrød er de beste? Jeg er ikke superfan av hatting. Anonymkode: d1ea6...ce6
☆☆☆ Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 Eg er glad i dei frå Eldorado. Hatting sine blir for tørre.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 Den røde pakka fra Hatting er gode, de nye, tror de heter myke pitabrød. Den blå pakka er litt tørr Anonymkode: f6c96...8bc
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #4 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (På 15.10.2021 den 20.36): Den røde pakka fra Hatting er gode, de nye, tror de heter myke pitabrød. Den blå pakka er litt tørr Anonymkode: f6c96...8bc Skal de stekes? Anonymkode: ee936...781
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #5 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Skal de stekes? Anonymkode: ee936...781 Du kan velge, de trenger ikke varmes og kan bare tines. Men det står på at de blir ekstra gode om du varmer de litt, så jeg gjør det. De er litt vanskeligere å åpne enn den blå pakka, for de er så myke, men alle her i huset er veldig enig i at det er det verdt. Det beste er hjemmelagede selvfølgelig, men ikke alltid det er tid eller ork til det og da er disse i den røde pakka nestbest https://www.hatting.no/vare-produkter/fastfood/wraps-og-pita/myke-pitabrod/ Anonymkode: f6c96...8bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå