Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2021 #26 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg har prøvd meg på veldig mye forskjellig, så jeg kan litt av «alt» (nei ikke absolutt alt…) Men jeg syns det er mye som tar for lang tid, og er kjedelig. Strikking og hekling feks. Jeg har ikke tålmodighet. Jeg syr en del. Jeg kan veve, men why, liksom. Nålefilter en del, for jeg liker å forme ting på den måten. Og det er spennende med lagvise farger og overganger. Jeg maler med ulike teknikker, men det blir ikke akkurat Picasso eller Van Gogh… Keramikk, kull, stofftrykk, pappmasjé, lino, etc Har vært innom veldig mye i løpet av tre år med formingsfag på vg. Det er sying jeg liker best. Anonymkode: 1e14c...f11
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2021 #27 Skrevet 16. oktober 2021 Absolutt ingenting. 🙈 Håndarbeid og kreativitet ligger ikke for meg. Anonymkode: be255...6db
gale damen Skrevet 18. oktober 2021 #28 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg kan strikke, hekle, nålebinde, broderi av mange slag (ikke engelsk), søm og reparasjon ( dere med glidelåsproblemer: skaff dere en rull med wondertape, så løser det seg). Jeg har vært innom gimping, kan slå nupereller, vet hvordan man farger og tover. Jeg lager såpe, tegner og alle saker som ungene gjennom tiden har ønsket å lære har jeg tilegnet meg et minimum av ferdighet i. Herunder origami, pappmache, perlebroderi, smykkelaging, silkemaling, stofftrykk, leire etc etc. Jeg liker å prøve nye uttrykk😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå