amandine Skrevet 16. oktober 2021 #51 Skrevet 16. oktober 2021 Uansett om du bare har nøkkel og telefon, man må ha hendene frie innimellom. Om ikke annet så for å vaske dem/sprite dem. Kjøp deg en ryggsekk, HI, om du vil det! Det viktigste er jo at du liker den og trives med det. For min del ville det vært helt uaktuelt utenom på tur, jeg er veldig glad i å bruke veske!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #52 Skrevet 17. oktober 2021 amandine skrev (10 timer siden): Uansett om du bare har nøkkel og telefon, man må ha hendene frie innimellom. Om ikke annet så for å vaske dem/sprite dem Har jo lommer🤷🏼♀️ Anonymkode: c1260...e5b
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #53 Skrevet 17. oktober 2021 Jeg er en 40-åring med Converse og Fjellrevensekk. Siste sort 😂😂 Anonymkode: 5c601...d32
Syngensang Skrevet 17. oktober 2021 #54 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg er en 40-åring med Converse og Fjellrevensekk. Siste sort 😂😂 Anonymkode: 5c601...d32 Men du passar ikkje i hverken harry eller kjærring kategorien, kvar skal vi plassere deg då??? Eg ynskjer meg fjellrevensekk med laptop-lomme til jul! Dei er fine, klassiske og praktiske.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #55 Skrevet 17. oktober 2021 Syngensang skrev (45 minutter siden): Men du passar ikkje i hverken harry eller kjærring kategorien, kvar skal vi plassere deg då??? Eg ynskjer meg fjellrevensekk med laptop-lomme til jul! Dei er fine, klassiske og praktiske. Noen ville plassert meg i «krampeaktig» 😁 Men jeg har elsket mine Converse siden jeg kjøpte mitt første grønne par som 16 åring på Roskildefestivalen 🤩 Håper du får Fjellreven i julegave. De er helt utrolig bra, syns jeg - og holder seg veldig godt. Anonymkode: 5c601...d32
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #56 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er en 40-åring med Converse og Fjellrevensekk. Siste sort 😂😂 Anonymkode: 5c601...d32 😅 du er ikke alene. Har i tillegg en sånn pcskulderveskebag i skinn jeg har hatt en evighet nå, funker fint når jeg sykler til jobb, kan jo bare slenges bak på ryggen. Aldri likt vanlige vesker, mest Harry jeg vet om er louis vuitton. Mulig fordi de er absurd dyre og minner meg om tanter fra vestkanten. Anonymkode: 3511d...26f
amandine Skrevet 17. oktober 2021 #57 Skrevet 17. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Noen ville plassert meg i «krampeaktig» 😁 Men jeg har elsket mine Converse siden jeg kjøpte mitt første grønne par som 16 åring på Roskildefestivalen 🤩 Håper du får Fjellreven i julegave. De er helt utrolig bra, syns jeg - og holder seg veldig godt. Anonymkode: 5c601...d32 Krampeaktig? Jeg er 10 år eldre enn deg og har 3-4 par Converse, hvertfall. Har kjøpt Converse jevnlig siden 1980 eller noe sånt 😊
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2021 #58 Skrevet 17. oktober 2021 amandine skrev (59 minutter siden): Krampeaktig? Jeg er 10 år eldre enn deg og har 3-4 par Converse, hvertfall. Har kjøpt Converse jevnlig siden 1980 eller noe sånt 😊 Vi converse-folk er i alle fall enige om at Converse går til alt 😁 Enhver sort hverdagskjole blir tusen ganger bedre med sorte og hvite converse 🎉 Anonymkode: 5c601...d32
Iiiiik Skrevet 17. oktober 2021 #59 Skrevet 17. oktober 2021 Bra tråd! Jeg likte veldig godt den gule sekken fra Rains, så den har jeg bestilt. Trenger en sekk med plass til PCen, farter en del rundt i jobben og trenger å ha med meg den bærbare maskinen, og da blir det tungvint med bag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå