Gå til innhold

Bursdagsgave gutt 9 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidenes i-landsproblem, men vi vil jo at bursdagen skal bli flott med gaver som faller i smak. 

9 åringen leker jo ikke så mye lenger, dessverre, og i hvert fall ikke med typiske barneleker. Han er en aktiv gutt som liker å være på tur, klatre, leke i skogen og ikke minst game. 

Har noen tips til hva som kan være fine gaver? Jeg vet at han bl.a får luftgevær, øretelefoner, treningsutstyr, rumpetaske til turbruk og litt klær. Lego interesserer ikke. 

Anonymkode: b282e...f4a

Fortsetter under...

Skrevet

Spikkekniv eller en turøks kanskje? 

Anonymkode: 7f592...565

Skrevet

Triksesparkesykkel og skateboard har vært stas her. 

Skrevet

Gavekort for to på en opplevelse, så han kan ta med en venn, kino, badeland, skyland e.l.

Anonymkode: 0651e...30d

Skrevet (endret)

Hvor god tid har du? Dette har vært veldig stas her i huset: 

Du kan spesialbestille egendesignede  gensere, gymposer, caps og slikt med eget trykk, f.eks Minecraft eller Roblox fra Spreadshirt.no. Eller noe kul tekst om gaming. 

Det er ikke veldig dyrt, og det er veldig gøy å ha den eneste som finnes i verden av akkurat denne genseren. 

De sendes fra Tyskland, så beregn litt tid, men det burde gå på i hvert fall to uker. 

Endret av the amazing spidermamma
Skrevet

Takk for gode tips, men triksesykkel, sparkesykkel, skateboard, spikkekniv osv har han. Bursdag på onsdag, så ikke tid til å bestille noe. 

Gavekort på bading og kino blir liksom ikke gave da vi har årskort i hallen og kino går vi på når vi vil. 

Beklager om jeg er negativ, det er ikke meningen å være utakknemlig, men han har det meste av det han trenger, og vel så det. 

hi

Anonymkode: b282e...f4a

Annonse

Skrevet

Spreadshirt var jo helt genialt. Julegavene til guttungen er herved i boks

Anonymkode: 346ee...f9d

Skrevet

Min som snart blir ni får mobil. Ønsker seg også playstation, så finner vi en brukt til en grei penge blir det det til jul. Mulig jeg bestiller en hettegenser fra spreadshirt å, det var et godt tips! Ellers ønsker han seg penger og gamingpc, men pc får han ikke enda (men kan spare til det). 

Anonymkode: e7eb2...713

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Min som snart blir ni får mobil. Ønsker seg også playstation, så finner vi en brukt til en grei penge blir det det til jul. Mulig jeg bestiller en hettegenser fra spreadshirt å, det var et godt tips! Ellers ønsker han seg penger og gamingpc, men pc får han ikke enda (men kan spare til det). 

Playstation 4, bare så det er sagt. Ikke 5 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...