Gå til innhold

Er det prestisje å ha en pen dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker menn det er viktig? 

Anonymkode: c3c8f...22e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En jeg holdt på med sa at han kunne ikke ha sex med en dame som ikke KAMERATENE syns var fin. Herregud så idiot enkelte menn er! Jeg var ofte å drakk med både han og kameratene så jeg var visst fin nok;men for en holdning de har!

Anonymkode: c5f78...512

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

En jeg holdt på med sa at han kunne ikke ha sex med en dame som ikke KAMERATENE syns var fin. Herregud så idiot enkelte menn er! Jeg var ofte å drakk med både han og kameratene så jeg var visst fin nok;men for en holdning de har!

Anonymkode: c5f78...512

Du klarte ikke å svare uten å skrive at han synes du var fin nok😂

Anonymkode: 165ed...3fd

Skrevet

Det kommer vel an på mannen det. Jeg er ikke noe glansbilde, men har aldri hatt problemer med å finne en mann hvis jeg vil det.

Anonymkode: 2d38e...a54

Skrevet

Hvis de er enkelt møblert så er det enkleste valget. 

Skrevet

Ja. De liker å flotte seg med en pen dame. 

Anonymkode: 859ef...8c2

Skrevet

Desto yngre mann og enklere møblert, desto viktigere er utseendet.

Kvalitetsmenn er opptatt av mer enn bare det.

Anonymkode: 2c216...f5d

Skrevet

Møblert?

Anonymkode: 01b76...33c

Skrevet

De jeg kjenner er mer opptatt av personlighet og mindre opptatt av utseende.

Anonymkode: 5ce47...4d1

Skrevet

Det er vel liten tvil om at det er prestisje!!! Men det gjelder nok andre veien også. Pene damer velger pene og/eller rike menn. Eller? 

Anonymkode: 2961a...078

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det er vel liten tvil om at det er prestisje!!! Men det gjelder nok andre veien også. Pene damer velger pene og/eller rike menn. Eller? 

Anonymkode: 2961a...078

Det går nok begge veier ja. Menn er opptatt av utseende/kropp, kvinner er opptatt av lønn og status.

Anonymkode: db455...424

Skrevet

Som min kloke farmor en gang sa «husk at skjønnhet ikke varer evig». Det hun mente var, velger du en vakker dust når du er ung, da vil du til slutt bare sitte igjen med dusten når alderdommen kommer. 

Prestisje? Ja sikkert for noen. 

Skrevet

En del er det. En ser det også lett på at de velger kvinner med den kroppen som er «inn» ikke den som appellerer til forplantningsinstinktene. Her jeg bor (en penere bydel i en stor by) er veldig mange av mødrene på skolen skrapa tynne og blonde. Det gir status her. 

Anonymkode: 62b6d...6f5

Skrevet

Ja, bare se på menn med mye penger eller fotballspillere som tjener bra. Alle har damer som ser godt ut.

Anonymkode: 47ac4...74e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

En del er det. En ser det også lett på at de velger kvinner med den kroppen som er «inn» ikke den som appellerer til forplantningsinstinktene. Her jeg bor (en penere bydel i en stor by) er veldig mange av mødrene på skolen skrapa tynne og blonde. Det gir status her. 

Anonymkode: 62b6d...6f5

Hvis du ser på skoleklasser på vestkanten i Oslo, så er barna ofte pene med regelmessige trekk. 

Anonymkode: 47ac4...74e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...