Gå til innhold

Hedi G i farmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er sykt rar ! Mama G ! Merkelig person! 

Anonymkode: c5fab...4cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fin person syns jeg 😊

Anonymkode: 545e6...717

Skrevet

Jeg synes hun virker som en morsom fargeklatt, men som vanlig skjønner jeg fint lite av disse spillene en del har inne på farmen. Til nå er vel dette ett av de rareste utgavene, tror jeg ville blitt smårar av å være der inne med den buketten de har satt sammen nå. Ironisk nok er det vel sjelden at de som skal «spille» egentlig havner i finalen. 

Anonymkode: dca77...a08

Skrevet

Kul dame 🙂

Anonymkode: afdfa...a60

Skrevet

Jeg må si jeg synes hun mangler ryggrad. Når hun var storbonde så kunne tatt opp det der med mat-tyveri og det ville kanskje blitt slutt på det. Nå virker hun kjempe rar. 

Anonymkode: 92d26...f77

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hun er ikke helt A4. Men merker det skal bli godt å bli kvitt henne til søndag. 

Anonymkode: fd9a2...d07

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hun er ikke helt A4. Men merker det skal bli godt å bli kvitt henne til søndag. 

Helt enig !   Hun har fått vist frem "heksekunstene sine lenge nok nå, holder i massevis med  "halvgalne psykokjerringer" nå.

Anonymkode: 7e72a...0a7

Skrevet

Så forskjellig man ser ting 😁

Både jeg og mannen min lo godt i går. Hun var jo utrolig morsom.

Reaksjonene til de andre på gården 😂😂😂 Og hvordan de snakket om den heftige samekulturen - at det sikkert var sånn samer forberedte seg til kamp. Asså - priceless 🤩😂

Skrevet

Hun er jo sinnsykt morsom!!😅

Anonymkode: 4fd9b...b4d

Skrevet

Hun finnes ikke morsom.

Anonymkode: 8b2d2...c03

Skrevet

Synes det er merkelig oppførsel. 

Anonymkode: 63c59...eb7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun er jo sinnsykt morsom!!😅

Anonymkode: 4fd9b...b4d

Nei, hun er langt ifra morsom. 

Skrevet

Hun har jo ikke så mye annet å komme med da, enn de der greiene, så for meg blir det en ganske simpel måte å få oppmerksomhet på. Det er i mine øyne ikke spesielt morsomt, å bare gjøre de andre forvirret uten mer mål og mening bak. Hun vinner jo ingenting på det, annet enn oppmerksomhet? Men nå syns jeg jo de som blir sinte eller fornærma fordi de blir valgt som førstekjempe, også er ganske teite… Hva hadde de trodd, liksom?

Anonymkode: 0aced...ec5

Skrevet

Ikke morsom nei. Og de vennene hun har på gården syns også hun er rar, de lo ikke med hun !

Skrevet

Jeg tenker tv2 har gjort en god jobb i år med å velge ulike typer. Det er usedvanlig god underholdningsverdi i år.

Personlig hadde jeg ikke holdt ut med Mama G, Rob eller Su. Aller minst sistnevnte. Men jeg har heller ingen plan om å melde på på noen form for reality, så det har ikke så mye å si😅

Anonymkode: 96a67...0d3

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg tenker tv2 har gjort en god jobb i år med å velge ulike typer. Det er usedvanlig god underholdningsverdi i år.

Personlig hadde jeg ikke holdt ut med Mama G, Rob eller Su. Aller minst sistnevnte. Men jeg har heller ingen plan om å melde på på noen form for reality, så det har ikke så mye å si😅

Jeg syns faktisk Rob virker som en veldig snill mann.

Jeg tror jeg kunne blitt god venn med han. Mulig han hadde tatt litt mye plass i en gruppe hvor man skulle leve så tett samnen (uten skikkelig mat, jeg blir mer lett-antennelig da 😊) Men helt klart en jeg kunne blitt venn med i normale omstendigheter 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg syns faktisk Rob virker som en veldig snill mann.

Jeg tror jeg kunne blitt god venn med han. Mulig han hadde tatt litt mye plass i en gruppe hvor man skulle leve så tett samnen (uten skikkelig mat, jeg blir mer lett-antennelig da 😊) Men helt klart en jeg kunne blitt venn med i normale omstendigheter 😊

Han roper når han snakker. Jeg er veldig sær selv, så jeg syns det er plagsomt🤣. Kjell snakket også alt for høyt.

Kommer som sagt aldri til å bli med på reality. Hadde ikke holdt ut ei uke selv. All ære til de som er med, og som lager underholdning for oss andre!

Skrevet

Ekstremt merkelig reaksjon på valget, og jeg skjønner virkelig ikke hva hun vil oppnå. Jeg har oppfattet henne som en ganske smart dame med høy takhøyde, men nå virker hun bare helt på bærtur!

Og hvorfor blir hun egentlig kalt Heidi/ mama G? Er det ikke Heidi PL eller noe slikt hun heter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...