Gå til innhold

Skuespillere alle elsker - unntatt du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 10/13/2021 at 10:26 PM, Anonym bruker said:

Jeg kan ikke fordra Meryl Streep eller Stephen Fry. 

Anonymkode: 22d9b...c06

Han i SOA, aldri skjønt problemet.. liker ikke han

Anonymkode: 7e0cd...150

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Han i SOA, aldri skjønt problemet.. liker ikke han

Hvilket problem?

Anonymkode: 59c18...a68

Skrevet

sorry, skjønner jeg er sliten idag, han er kjedelig skuspiller og folk syns han er så kjekk

Skrevet

Tåler ikke Henriette Stenstrup

Anonymkode: 4feb0...e46

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

sorry, skjønner jeg er sliten idag, han er kjedelig skuspiller og folk syns han er så kjekk

Stephen Fry? Nå er du på feil jorde.

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Stephen Fry? Nå er du på feil jorde.

Charlie Hunnam

Skrevet
Milfy Way skrev (På 14.10.2021 den 8.28):

Må si meg enig i det. Og Mia Gundersen - hva er greia med henne?

Mia har jeg faktisk lyst til å ligge med, å jeg er hetro! Våt drøm og fantasi... 

Er ikke spesielt fan av Halle Berry, skikkelig overvurdert skuespiller. 

Anonymkode: 83796...fe5

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg synes hun var utrolig bra i Pørni!

Anonymkode: 1c598...e3e

Skrevet

Diane Keaton

Anonymkode: 03d8e...8b7

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Samme med meg og mannen min, vi bytter kanal når hun dukker opp. 

Anonymkode: fdcec...4ec

Skrevet

Sandra bullock(?). Elendig skuespiller....

Anonymkode: 33c42...165

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Sandra bullock(?). Elendig skuespiller....

Anonymkode: 33c42...165

skulle likt å se deg gjøre en bedre jobb ;)

Anonymkode: 6e80b...dbe

Skrevet

Tenkte med meg selv at det er sikkert ingen som sier Julia Roberts, men skulle du sett. Hærer henne ikke, dessverre. 

Adam Sandler er også helt forferdelig, ser ikke noe talent hos den mannen annet enn evnen til å spille evneveik, veldig veldig dårlig.

Aksel Hennie for å nevne en norsk en. Er veldig få norske skuespillere jeg liker, syns de fleste overspiller/underspiller eller rett og slett bare er kjedelige. Det faktum at de samme dukker opp gang på gang i norsk filmindustri viser jo at det er få å ta av..

Dette smerter meg å si, men John Travolta. Jeg har et litt sånn elsk/hat forhold til han. 

Anonymkode: 00fb4...aae

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Tenkte med meg selv at det er sikkert ingen som sier Julia Roberts, men skulle du sett. Hærer henne ikke, dessverre. 

Adam Sandler er også helt forferdelig, ser ikke noe talent hos den mannen annet enn evnen til å spille evneveik, veldig veldig dårlig.

Aksel Hennie for å nevne en norsk en. Er veldig få norske skuespillere jeg liker, syns de fleste overspiller/underspiller eller rett og slett bare er kjedelige. Det faktum at de samme dukker opp gang på gang i norsk filmindustri viser jo at det er få å ta av..

Dette smerter meg å si, men John Travolta. Jeg har et litt sånn elsk/hat forhold til han. 

Det er få å ta av i Norge fordi man får jobb basert på trynefaktor. Derfor er det mange talentfulle skuespillere som ikke kommer inn en gang, fordi de foretrekker å gjenbruke de gamle.

Anonymkode: fa5a4...f6e

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er få å ta av i Norge fordi man får jobb basert på trynefaktor. Derfor er det mange talentfulle skuespillere som ikke kommer inn en gang, fordi de foretrekker å gjenbruke de gamle.

Det er jo velsig synd, kunne godt tenkt meg å se nye håpefulle, og sikkert kjempeflinke norske skuespillere.

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det er jo velsig synd, kunne godt tenkt meg å se nye håpefulle, og sikkert kjempeflinke norske skuespillere.

Det er jo samme med stand up-komikere, musikere osv. De samme om og om igjen, i masse år, selv om de ikke lenger er morsomme eller duger ift. dagens krav. Jeg klarer for eksempel ikke Tusvik og Tønne, Kåss Furuseth og gjengen. Men likevel er de overalt.

Jeg ser også tendenser i norsk kulturliv som er veldig skuffende. Det blir mer og mer fordummende underholdning bestående av reality-show med kjendiser som de fleste ikke har hørt om en gang, norske versjoner av amerikanske programmer og sport. Jeg har sagt opp TV-abonnement for to år siden og kan ikke si at jeg savner det.

Skrevet

Janne Formoe. Hun fremstår så masete og enkel i alle roller hun spiller.

Anonymkode: 82188...9c3

Skrevet

Julia Roberts. Hun er liksom kjent for sitt "vakre" smil, jeg synes ikke det smilet er noe vakkert i det hele tatt!! Og...ja...liker henne bare ikke.

Sven Nordin. Usj... 

Henriette Steenstrup. Det er "noe" ved henne jeg bare ikke greier å like. 

Anonymkode: 62cba...6bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 13.10.2021 den 23.48):

Han der Ryan Reynolds, eller hva det nå er.

Anonymkode: 36f6e...89e

Han kunne jeg ha giftet meg med på flekken

Anonymkode: a2bb1...ec7

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.10.2021 den 1.05):

Jim Carrey! Klarer ikke se filmer der han er med,det blir så voldsomt overdrevet.

Anonymkode: 6e80b...dbe

Ikke glad i ham i komedier jeg heller. Men i Evig solskinn i et plettfritt sinn, så er han fantastisk!

Anonymkode: a2bb1...ec7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Janne Formoe. Hun fremstår så masete og enkel i alle roller hun spiller.

Anonymkode: 82188...9c3

Kjenner henne litt. Hun er ikke så veldig skarp for å si det mildt. 

Skrevet

Ane Dahl Torp. Overeksponert..

Anonymkode: 84e43...db7

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Kjenner henne litt. Hun er ikke så veldig skarp for å si det mildt. 

Hva i alle dager er det for en ting å si? 

Stygg og unødvendig kommentar. 

Anonymkode: 89fd0...048

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Og en av faktorene som spiller inn her er Teaterhøyskolen i Oslo. Har du ikke gått der kan du stort sett bare glemme å få deg jobb som skuespiller noe sted. Da må du kjenne noen av betydning i miljøet. Dessverre. 

Anonymkode: 05856...c63

Skrevet

Riktig rolle har like mye å si, synes jeg. Ganske lei Aksel Hennie, men han var hysterisk i Onde dager. Tom Hardy mislikte jeg etter This Means War, men endret helt syn etter Stuart, A Life Backwards. 

Så litt avhengig av rollen, men definitivt enkelte jeg er dritlei av å se trynet på i hver forbanna film. Nicholas Cage blir jo bare verre og verre samtidig som hårfestet flytter seg. 

Anonymkode: bdec7...4d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...