Gå til innhold

Skuespillere alle elsker - unntatt du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke fordra Meryl Streep eller Stephen Fry. 

Anonymkode: 22d9b...c06

Skrevet

Tom Cruise. Kan ikke respektere en gal scientolog.

Anonymkode: 273f2...833

Skrevet

Johnny Depp.

Anonymkode: 7c89b...b7d

Skrevet

Tom Cruise - hele greia med scientologien og selvsentreringen ødela fullstendig, likte ham før.

Johnny Depp, dessverre, selv om alle støtter ham i saken mot Amber Heard. Statistikken viser at det er så å si umulig å bli dømt for "domestic violence", det er vanligvis ord mot ord. Så når man faktisk har blitt dømt for det "beyond reasonable doubt", så er man mest sannsynlig skyldig. Og da tar man det som en mann og legger seg flat.

Aksel Hennie - ja, veldig talentfull skuespiller, men han har spilt samme karakter hele veien, i alle filmene. Samme type personlighet, handlingene, mimikken. 

Julia Roberts - bare nei. Kjedelig og ensformig, selv om hun virker både intelligent og vakker innvendig. 

Jenny Skavlan - jeg forstår bare ikke alt styret rundt. Vakker og morsom dame, men skuespiller? Not so much. 

Skrevet

Meghan Markle

Anonymkode: 1f081...479

Skrevet

Sven Nordin. Han overspiller noe voldsomt. 

Anonymkode: 59c18...a68

Skrevet

Aksel Hennie: synes han virker som en dust…

Anonymkode: 6eb7d...955

Skrevet

Tror ikke alle elsker Jean-Claude van Damme, men jeg klarer virkelig ikke se film med han.

Anonymkode: e67d8...1a7

Skrevet

Aksel Hennie

Nicolas Cage

Angelina Jolie 

Anonymkode: 21f47...38f

Skrevet

Er Johnny Depp faktisk straffedømt for mishandling? Var det ikke i en sivil sak med lavere beviskrav enn det Milfy Way skriver her? Meget mulig at han er skyldig altså, men man kan vel ikke uten videre legge det til grunn hvis han ikke er straffedømt. Og er han det, er jo saken enkel for så vidt gjelder mannen, men kanskje ikke for så vidt gjelder skuespilleren? Man kan vel være en dyktig skuespiller selv om man er en drittsekk?

Anonymkode: a4a72...2f0

Skrevet

Han der Ryan Reynolds, eller hva det nå er.

Anonymkode: 36f6e...89e

Skrevet

Han der fryktelige Jim Carey. Får grønn ull på ryggen av ham. Usjarmerende og talentløs. 

Anonymkode: ccfb9...e25

Skrevet

Kevin Bacon

Anonymkode: 30e44...972

Skrevet

Aksel Hennie

Anonymkode: 33693...891

Skrevet
Milfy Way skrev (1 time siden):

Johnny Depp, dessverre, selv om alle støtter ham i saken mot Amber Heard. Statistikken viser at det er så å si umulig å bli dømt for "domestic violence", det er vanligvis ord mot ord. Så når man faktisk har blitt dømt for det "beyond reasonable doubt", så er man mest sannsynlig skyldig. Og da tar man det som en mann og legger seg flat.

Altså, han har ikke blitt dømt for noe som helst. Han saksøkte en avis som kalte ham konebanker og han tapte den saken. De i omgangskretsen til JD og AH sier at det var hun som stod for volden i forholdet og at han forsvarte seg. 

Men, jeg kjenner selvsagt ikke disse menneskene. Ville bare komme med en presisering av Milfy Ways utsagn. 

Anonymkode: 6a6a6...44c

Skrevet

Nicholas cage

Anonymkode: a2bb1...ec7

Skrevet

Angelina Jolie
Tom Cruise
Aksel Hennie
Megan Markle er en av de jeg ikke klarer å like!

Skrevet

Robin Williams

Anonymkode: 7ff2c...a68

Skrevet

Liv Ullmann. Makan til drama og overspilling. Helt uten troverdighet. Draaaaar aaaaaalle vokaaaaaaaler ut i det ueeeeeeeendelige.

Anonymkode: 238bf...726

Skrevet
Milfy Way skrev (9 timer siden):

Tom Cruise - hele greia med scientologien og selvsentreringen ødela fullstendig, likte ham før.

Aksel Hennie - ja, veldig talentfull skuespiller, men han har spilt samme karakter hele veien, i alle filmene. Samme type personlighet, handlingene, mimikken. 

Julia Roberts - bare nei. Kjedelig og ensformig, selv om hun virker både intelligent og vakker innvendig. 

Jenny Skavlan - jeg forstår bare ikke alt styret rundt. Vakker og morsom dame, men skuespiller? Not so much. 

Akkurat som jeg skulle sagt det selv 👍

Anonymkode: 2a15e...3c9

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Liv Ullmann. Makan til drama og overspilling. Helt uten troverdighet. Draaaaar aaaaaalle vokaaaaaaaler ut i det ueeeeeeeendelige.

Anonymkode: 238bf...726

Må si meg enig i det. Og Mia Gundersen - hva er greia med henne?

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 13.10.2021 den 23.04):

Sven Nordin. Han overspiller noe voldsomt. 

Anonymkode: 59c18...a68

Har alltid ment det samme som deg, og hater Mot i brøstet med pasjon. Men så så jeg krimserien Wisting, hvor han har en av hovedrollene, og ble overrasket. I den serien funket han veldig bra faktisk. 😳

Anonymkode: 05856...c63

Skrevet

Julia Roberts. Vet ikke hvorfor, men klarer bare ikke den dama. 
Aksel Hennie, fordi han er så oppbrukt. 

Anonymkode: 9d231...e43

Skrevet

Jim Carrey! Klarer ikke se filmer der han er med,det blir så voldsomt overdrevet.

Anonymkode: 6e80b...dbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...