Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Ser at hun brukte 225 000 kr på eksteriør. Nesten like mye som jeg tjener i året. De har mye penger disse kjendisene 😊 Anonymkode: 15ebb...db7
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ser at hun brukte 225 000 kr på eksteriør. Nesten like mye som jeg tjener i året. De har mye penger disse kjendisene 😊 Anonymkode: 15ebb...db7 Hun kunne spare 24500 kr i mnd. Mer enn jeg får i lønn i mnd. Anonymkode: 15ebb...db7
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2021 #3 Skrevet 13. oktober 2021 Dere som har bra økonomi tenker dere over hvordan dere bruker penger eller handler dere etter lyst og uten å tenke? Anonymkode: 15ebb...db7
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Dere som har bra økonomi tenker dere over hvordan dere bruker penger eller handler dere etter lyst og uten å tenke? Anonymkode: 15ebb...db7 Ja, vi tenker på om pngebruken er nødvendig eller om det er noe vi ikke trenger, men bare ønsker. Vi lever svert nøkternt i hverdagen og har mye til overs hver måned. Det er derfor vi har bra økonomi. Det vi hartil overs settes stort sett i fond, noe langsiktig og noe vi kan bruke av hvis det er noe spesielt. Anonymkode: a889d...ea8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå