Gå til innhold

Hvilke sko bruker dere mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg midt mellom ung og halv gammel😆 

Er i slutten av 30-åra, og synes alt plutselig er blitt så vanskelig. 
Det blir mest ankelboots i høstværet og en regnkåpe fra didriksons. 
Får liksom ikke til stilen med joggesko 🥴 

Tips til gode sko på på høsten?

Anonymkode: 00340...fe2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går enten i joggesko eller tursko.

Anonymkode: 807f1...ab0

Skrevet

Er hvite joggesko helt ut?

Anonymkode: 00340...fe2

Skrevet

Jeg går nesten bare med joggesko. Hvorfor synes du det er vanskelig?

Anonymkode: 6ee1f...29e

Skrevet

Joggesko her👍🏻

Skrevet

Jeg går i noe lignende joggesko. Fasongen og følelsen å gå i er lik som joggesko, men de ser litt mer damete ut. Jeg er ekstremt dårlig på å ta på meg sko etter hvs jeg skal eller ha på meg, tar de som står først så greit de kan brukes til alt. 

Anonymkode: 8961c...687

Skrevet

Sorte joggesko, alltid. Har både vanntette utgaver som likner mer på fjellsko og sånne med memoryfoam og uten lisser til inne på jobb. Jeg gidder faktisk ikke å gå med sko som ikke er veldig komfortable. Er 40 år.

Anonymkode: 80f9a...2b1

Skrevet

Jeg går nesten alltid i joggesko.

Har et par mizuno i blått, og et par sorte fra scholl som er vanntette.

Har et par ankelboots og et par skinnsko fra Dr.Martens om vi skal noe spes, men i hverdagen er det joggesko, hver dag ;)

Anonymkode: 3dd05...674

Skrevet

Joggesko eller ankelboots

Anonymkode: 6c204...53e

Skrevet

På jobb går jeg i støvletter med høye hæler eller chelsea boots nå om høsten. Om sommeren kan jeg gå i kritthvite joggesko (vasker de hyppig) på jobb hvis jeg vil være litt tilbakelent. 

Utenom jobb er det ofte joggesko til hverdags. 

Skrevet

Joggesko, uansett nesten. Nå om høsten svarte GORE-TEX joggesko, om sommeren når det er tørt gjerne hvite. Til vinteren blir det forede sko.

Jeg har vel noe høyhælte liggende, i tilfelle julebord eller sånt. Men i selskap hjemme hos folk går jeg barbeint.

Orker ikke ubehag i føtter og bein!

Anonymkode: 8b03c...414

Skrevet

joggesko! 

Anonymkode: f321c...85c

Skrevet

Jeg skiller meg tydeligvis ut, eneste joggesko jeg eier er til trening. Jeg elsker sko og har sluttet telle da jeg kom til 100 par. For tiden bruker jeg mest støvletter, med og uten hæl. Om sommeren er det sandaler eller ballerina. Klassiske loafer elsker jeg og.

Jeg bruker aldri samme sko 2 dager på rad. Kjøper også bare kvalitetssko, jeg har noen par jeg har hatt i 20 år.

Anonymkode: ca52f...51d

Skrevet

Jeg bruker terrengsko hele året. De jeg har fått tak i har puter inni uten at de er for dyre, så jeg kjøpte en del par. Føttene mine er et mareritt å finne sko til

Anonymkode: e1030...55a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...