Gå til innhold

Hvor dyre smykker kunne dere kjøpt dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Armbånd, Love Lenke (18 cm) (david-andersen.no)

Dette.

Jeg ser det er dyrt men har hatt bursdag og fylt et svært rundt år. Reise til familien er vel og bra men jeg vil kjøpe noe jeg kan ha. Har også vurdert et kunstverk.

Kjøpte denne for noen år siden og den elsker jeg og bruker hver dag.

Hearts ring (david-andersen.no) Da jeg kjøpte den kostet den litt over 20000 se på prisen nå.

Anonymkode: bf419...b27

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Dette.

Jeg ser det er dyrt men har hatt bursdag og fylt et svært rundt år. Reise til familien er vel og bra men jeg vil kjøpe noe jeg kan ha. Har også vurdert et kunstverk.

Hearts ring (david-andersen.no) Da jeg kjøpte den kostet den litt over 20000 se på prisen nå.

Selv om den har gått så mye opp i pris kan du ikke regne med at det vil vare. Motene skifter når det gjelder smykker også. Om noen år kommer du sansunlig vis ikke til å få mer enn gullprisen og kanskje noe for stenene for den om du vil selge.

Det er veldig få smykker noen er intetesert i å kjøpe brukt.

Anonymkode: 92ceb...59f

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Dette.

Ringen var nydelig, og wow for en prisøkning! Man kjøper jo sjelden smykker for å tjene på dem, men det er jo fint å se at de ikke minker i pris, i hvert fall.

Om du tror at du kommer til å bruke armbåndet så var det jo ganske tidløst og fint, og jeg syns godt at du kan spandere det på deg. Reiser er vel og bra, men det er forskjell på oss, noen vil ha mer varige ting som minner. 

Anonymkode: 2f7a4...7c6

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ringen var nydelig, og wow for en prisøkning! Man kjøper jo sjelden smykker for å tjene på dem, men det er jo fint å se at de ikke minker i pris, i hvert fall.

Om du tror at du kommer til å bruke armbåndet så var det jo ganske tidløst og fint, og jeg syns godt at du kan spandere det på deg. Reiser er vel og bra, men det er forskjell på oss, noen vil ha mer varige ting som minner. 

Anonymkode: 2f7a4...7c6

Ja jeg ønsker å kjøpe noe til meg selv😊Høres kanskje ego ut men. Mange som ønsker brukte Lyngaard smykker.  Ser det stadig på finn. Men prisøkningen på ringen handler også om at gull prisen har økt voldsomt

Skrevet

"This pin...two people. This is gold. Two people. He would have given me two more, at least one. One more person. A person, Stern, for this.I could have got one more person, and I didn't!  I didn't!"

Anonymkode: 75988...f3f

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja jeg ønsker å kjøpe noe til meg selv😊Høres kanskje ego ut men. Mange som ønsker brukte Lyngaard smykker.  Ser det stadig på finn. Men prisøkningen på ringen handler også om at gull prisen har økt voldsomt

De siste 5 årene har gullprisen økt med ca 30-40%. Det blir ikke så mye i forhold til en slik prisøkning.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

"This pin...two people. This is gold. Two people. He would have given me two more, at least one. One more person. A person, Stern, for this.I could have got one more person, and I didn't!  I didn't!"

Anonymkode: 75988...f3f

Shindlers liste 😊 Appellerer du til min samvittighet...

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Selv om den har gått så mye opp i pris kan du ikke regne med at det vil vare. Motene skifter når det gjelder smykker også. Om noen år kommer du sansunlig vis ikke til å få mer enn gullprisen og kanskje noe for stenene for den om du vil selge.

Det er veldig få smykker noen er intetesert i å kjøpe brukt.

Man kjøper da ikke smykker for å selge. Det er jo bare vulgært.

Anonymkode: b646c...ec9

Skrevet

Jeg kunne kjøpt smykker for mye penger, hvis det var viktig for meg. Men det er det ikke.

Men det som er viktig for meg, som et stort, fint drivhus i hagen, drømmehuset mitt på stedet vi vil bo, hytte på et sted som gir hele familien mulighet til å drive med varierte friluftsaktiviteter hele året, kunst på veggene, klassiske møbler osv bruker jeg gjerne penger på, og det er uviktig for meg om det vi har lyst på koster 20 eller 100k.

Anonymkode: b2b6f...08e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette.

Ikke tenk på prisstigning eller hva det er verdt nå, om dette er noe du ønsker deg og som du tenker du vil ha glede av så kjøper du det. Alternativet ditt med kunst er jo også godt. Hvis du bruker armbånd ofte så det ikke bare blir liggende ville jeg valgt det. 

Skrevet

Det var et pent armbånd, men ikke verdt prisen.

Anonymkode: ca4f9...d9c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Man kjøper da ikke smykker for å selge. Det er jo bare vulgært.

Anonymkode: b646c...ec9

Hvorfor skal man da legge vekt på prisstigningen og snakke om dem som om det var en investering? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...