Gå til innhold

Overnatting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min elsker overnatting. Hun er ungdom. Vi har mye overnatting her og synes det er så kjekt for de og meg. Men ser det er her de overnatter. Ikke ofte hos andre. Hvordan er det hos dere? 

Anonymkode: 272f1...d32

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Datteren min elsker overnatting. Hun er ungdom. Vi har mye overnatting her og synes det er så kjekt for de og meg. Men ser det er her de overnatter. Ikke ofte hos andre. Hvordan er det hos dere? 

Anonymkode: 272f1...d32

Mest hos andre og mindre her. Tror at det er pga vi bor i blokk og har liten plass. De andre bor i enebolig 

Anonymkode: 7c400...515

Skrevet

Mest hos en bestemt kompis. Men han bor på et slott, sammenlignet med oss.

Anonymkode: 0b4de...411

Skrevet

Overnatting flere ganger i måneden. Stort sett her, kanskje 1-2 ganger pr år hos andre. Sønnen min vil gjerne både overnatte borte og ha overnatting her, men jeg synes det er ganske skjevfordelt. Det er veldig rolige gutter, men de andre foreldrene er på fest nesten hver helg, så da passer det vel greit at vi er barnevakt. 

Anonymkode: 81fe7...c2e

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Overnatting flere ganger i måneden. Stort sett her, kanskje 1-2 ganger pr år hos andre. Sønnen min vil gjerne både overnatte borte og ha overnatting her, men jeg synes det er ganske skjevfordelt. Det er veldig rolige gutter, men de andre foreldrene er på fest nesten hver helg, så da passer det vel greit at vi er barnevakt. 

Men de vil aldri få vite at du er misfornøyd, siden du foretrekker å være passiv-aggressiv! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Men de vil aldri få vite at du er misfornøyd, siden du foretrekker å være passiv-aggressiv! 

Jeg er ikke misfornøyd. Guttene stortrives her. Jeg vet bare at sønnen min hadde ønsket at han ble invitert dit innimellom også. Det har noe med å føle seg ønsket også. Hvis jeg virker som passiv-agressiv beklager jeg det. Det var egentlig bare en konstatering av fakta. De er på fest (dokumenteres på facebook hver eneste helg), vi er hjemme og guttene koser seg. Det går veldig fint 😊

Skrevet

Før var det mest hos oss, men da vi flytta inn i liten leilighet ble det litt slutt på overnattinger. Nå som de er ungdommer/myndig så er det mye hos oss igjen, siden de da stikker på hytta. Veldig greit når hu eldste kan kjøre bil til hytta, og minste har faktisk skjønt at det tar ikke så mye lengre tid å ta bussen. Eller for de som sitter på bussen tar det litt lengre tid, men for oss som bringer og henter tar det kortere tid om de tar bussen også er det mer fleksibelt med bussen. Da kan de ta bussen før vi kommer hjem fra jobb osv. Hytta er nære og vi har naboer som passer på og som sladdrer, så fest på hytta er vist ikke aktuelt for ungene (serlig om den ene nyskjerrige naboen skal få lov å få noe å sladdre på sier eldste) 

De bryr seg lite om det er noen på hytta også, men skjønt de må spørre om noen skal dit om de er mange. De har måtte sove ute siden søskenbarn også gjorde det samme, men de hadde storkost seg alle sammen. Min mor sa det tøyt med ungdommer overalt hun snudde seg.

Anonymkode: 8583f...146

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...