Gå til innhold

Sette ut pokéstop (Pokemon go)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har gjort dette? Jeg har prøvd, og fikk beskjed på mail at den var sendt inn som forslag/ til godkjenning. Hvor lang tid vil det ta før den eventuelt dukker opp? :)

Anonymkode: c6746...ea2

Skrevet

Kommer an på hvor det er. I områder med mange stopp kan det ta måneder til år, mens i områder med få/ingen stopp en uke eller to. 

Anonymkode: f6911...9da

Skrevet

Kan man sette ut egne pokestops? 

Anonymkode: cd06b...8cf

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Kan man sette ut egne pokestops? 

Anonymkode: cd06b...8cf

En må være på et veldig høyt level. 

Anonymkode: b3f16...891

Skrevet

Varierer veldig. Jeg har opplevd alt fra ei uke til 8 måneder.

Også kommer det jo ann på om det er andre stopp i nærheten og det kanskje er duplikat, om det er andre stopp i det området o.s.v.

Anonymkode: 58567...8e6

Skrevet

Jo flere man har nominert tidligere, og jo med aktiv man har vært på Wayfarer, jo fortere går det.
En veldig aktiv person kan få et stop godkjent på 2 dager, noen som gjør det for første gang kan finne på å måtte vente over et år

Anonymkode: c32d7...d38

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Jo flere man har nominert tidligere, og jo med aktiv man har vært på Wayfarer, jo fortere går det.
En veldig aktiv person kan få et stop godkjent på 2 dager, noen som gjør det for første gang kan finne på å måtte vente over et år

Når begynte de med dette? Kjenner flere som er over snittet aktive i både Ingress og PoGo, bruker mye tid på Wayfarer og har oppgraderte nesten hver eneste portal de sender inn, alikevel opplever de at ting tar ting som alle andre.

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Når begynte de med dette? Kjenner flere som er over snittet aktive i både Ingress og PoGo, bruker mye tid på Wayfarer og har oppgraderte nesten hver eneste portal de sender inn, alikevel opplever de at ting tar ting som alle andre.

Kjenner ikke så veldig mye til det for å være helt ærlig.
Jeg har det fra siden vi er noen her jeg bor som er middels aktiver og det tok "100 år" for å få opp stop.
Ganske kjedelig i et område med 1.000 innbyggere, mange spillere og bare 2 stop.
Noen av spillerne kom i kontakt med en som hadde nominert over 5.000 stop og vært veldig aktiv i Wayfare.
Da tok det 2 dager å få opp nye stop.
Vi har nå 5 stop og 2 gymmer her.

Skrevet

3-4 dager i et område uten pokestops

Anonymkode: dfdbb...091

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har enda ikke fått godkjent poke-stoppet, og venter i spenning. Logget meg inn på Wayfarer (visste ikke om dette fra før), og ser at jeg står i kø for å få godkjent pokestoppet. Er det noe jeg kan gjøre for at det skal gå fortgang i prosessen? Er altså første gang jeg gjør dette. :) Hilsen HI

Anonymkode: c6746...ea2

Skrevet

Mannen har sendt inn en lekeplass som ble godkjent 🙂

Anonymkode: f9f0c...965

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 14.10.2021 den 11.33):

Kjenner ikke så veldig mye til det for å være helt ærlig.
Jeg har det fra siden vi er noen her jeg bor som er middels aktiver og det tok "100 år" for å få opp stop.
Ganske kjedelig i et område med 1.000 innbyggere, mange spillere og bare 2 stop.
Noen av spillerne kom i kontakt med en som hadde nominert over 5.000 stop og vært veldig aktiv i Wayfare.
Da tok det 2 dager å få opp nye stop.
Vi har nå 5 stop og 2 gymmer her.

Høres mer ut som om han har fått andre til å velge området deres som ekstraområde slik at de blir fortere dømt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...