Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 Alle ungene /ungdommene i hus har vært syke. Jeg pleier "aldri" bli syk og kan ikke huske sist jeg var forkjøla, men jammen ble jeg skikkelig slått ut for et par uker siden og lå i noen dager...og nå begynner det igjen. Er ikke korona for jeg er både fullvaksinert OG testet for det. Er det mer som "går"?? Anonymkode: a2d82...c9a
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2021 #2 Skrevet 12. oktober 2021 Masse. Mine barn er på tredje runde med forkjølelse etter at skolen startet. Jeg er også pjusk. I tillegg har omgangssyken begynt i barnehagen. Anonymkode: e363f...75f
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2021 #3 Skrevet 12. oktober 2021 Ja, det er vel opplest og vedtatt. Har stått i avisen flere ganger, at siden vi nå har hatt et par sesonger med veldig lite virus og smitte blir det ekstra mye i år. Både fordi immunforsvaret vårt er lavere enn det pleier og fordi det er mye mer virus blant oss. Anonymkode: e23d2...355
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 Ja, det er masse som går. Mye mer andre ting enn korona. Anonymkode: 891af...d4a
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2021 #5 Skrevet 13. oktober 2021 Hører mange har syne barn og er syke selv. Vi har ikke vært mer syke enn normalt. Men vi har heller ikke har mye hjemmeskole og hjemmekontor. Tror det er de som får det verst Anonymkode: 100c9...dc9
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2021 #6 Skrevet 13. oktober 2021 Er mye forkjølelse rundt her nå. Ingen av oss her i huset har blitt syke, men går bare og venter på det. Folk hoster og nyser rundt oss. Jeg skjønner ikke hvorfor de skal gå rundt og være syke i disse tider. Har du sykt barn så trenger du ikke gå på butikken for å kjøpe en sjokomelk feks, kjente jeg ble rimelig irritert når faren løftet opp ungen for å trykke på bankterminalen når de betalte og i samme øyeblikk hostet ungen på meg. Dagens irritasjon, blæ. Anonymkode: 17fdd...eb7
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2021 #7 Skrevet 13. oktober 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Er mye forkjølelse rundt her nå. Ingen av oss her i huset har blitt syke, men går bare og venter på det. Folk hoster og nyser rundt oss. Jeg skjønner ikke hvorfor de skal gå rundt og være syke i disse tider. Har du sykt barn så trenger du ikke gå på butikken for å kjøpe en sjokomelk feks, kjente jeg ble rimelig irritert når faren løftet opp ungen for å trykke på bankterminalen når de betalte og i samme øyeblikk hostet ungen på meg. Dagens irritasjon, blæ. Anonymkode: 17fdd...eb7 Du må roe deg. Nå lever vi som normalt. Og det er normalt med litt bakterier og virus i sirkulasjon. Faktisk sier de jo at immunforsvaret vårt nå er svekket som følge av at vi ikke har vært eksponert på lange tider. Jeg er forkjølet nå, og går ut blant folk som vanlig (negativ covid test). Anonymkode: e363f...75f
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2021 #8 Skrevet 13. oktober 2021 Mye sykdom for tiden, både omgangssyke, feber, hoste og forkjølelse. Jobber i barnehage, de siste ukene har alle barna vært syke, er bare 3-4 av 12 barn hver dag, flere har vært borte fra barnehagen i nesten to uker. Anonymkode: 483e4...38f
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2021 #9 Skrevet 13. oktober 2021 Ingenting her. Men vi har vært omringet av folk hele pandemien Anonymkode: df9b0...755
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2021 #10 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg selv har ikke vært syk på over 2 år. Vanligvis er jeg syk en gang i ret omtrent. Ungene har hatt en runde forkjølelse hver i høst. Det er ikke noe utenom det vanlige, men vi har jo nesten glemt hvordan det er å være syk etter halvannet år nesten uten smitte. Anonymkode: b0a83...ad5
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2021 #11 Skrevet 14. oktober 2021 Blitt forkjøla nå. Fytti grisen for en forkjølelse, sjeldent jeg blir så slått ut av det. Er mer eller mindre sengeliggende. Negativ koronatest, kun en kraftig forkjølelse. Hører mange sier at den forkjølelsen som er nå henger lenge i, håper bare at jeg ikke er så dårlig som nå så lenge. Anonymkode: 6fda5...9e7
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2021 #12 Skrevet 14. oktober 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg selv har ikke vært syk på over 2 år. Vanligvis er jeg syk en gang i ret omtrent. Ungene har hatt en runde forkjølelse hver i høst. Det er ikke noe utenom det vanlige, men vi har jo nesten glemt hvordan det er å være syk etter halvannet år nesten uten smitte. Anonymkode: b0a83...ad5 Samme her, sjelden jeg blir syk, men har alltid en runde mild forkjølelse om våren. Nå har jeg ikke hatt den hverken i 2020 eller 2021, så skulle jeg få to runder nå denne høsten er det egentlig innenfor normalen, selv om det kanskje føles mer enn det. Anonymkode: 69f53...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå