Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Vi skal ei helg til Oslo nå i oktober og lurer i den forbindelse på om noen har forslag til opplevelser som kan være fint å få med seg? To voksne og tre tenåringer. Har noen anbefalinger på spisesteder? Vi havner som regel på Egon... Kunne jo vært spennende å prøve noe annet Anonymkode: dc8f4...042
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Astrup Fearnley, historisk museum, zipline i Holmenkollen (jeg vet ikke om de har sesong så sent, da), Ekebergparken, Frognerparken, stand-up på Latter, gå på teater, rusle nedover Akerselva (med lunsjstopp i Mathallen på Vulkan). Sånn uten å vite noe om modenhetsnivå på tenåringene, generelle interesser etc. Spisesteder...altså, alt er bedre enn Egon. Men gitt at dere har vært der gjentatte ganger, antar jeg dere ikke er veldig eksperimentelle i matveien? Det er likevel plenty av gode alternativer i byen. Burger på Døgnvill, pysesushi på Sumo, en lunsj på Oslo Street Food eller Vippa, artig for unga på San Francisco Bread Bowl eller Pincho Nation. Anonymkode: 1ca30...1aa
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Egon er håpløst, dårligste maten i byen. Det finnes mange bra restauranter i Oslo, bare å styre unna Karl Johan og Aker Brygge. Mange fine steder på f.eks. Grünerløkka og St.Hanshaugen. Hva slags kjøkken foretrekker du? Det er en verden å velge mellom, så ta utgangspunkt i en type mat du og familien liker og finn en restaurantguide. Eller jeg kan gi noen tips, men vet jo ikke om du liker meze, tapas, thai, indisk eller hva det går i. Anonymkode: 5596f...8eb
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Hvis dere har bil vil jeg anbefale å reise ut av Oslo. Mye bra spisesteder i Sandvika feks. Oslogryta er stressende, selv for en helg. Folkenes tempo i byen er ekstremt høyt og jeg blir stresset bare av å se på dem. Ser ut som at de alltid skal rekke noe og har skikkelig dårlig tid. Det kryr av folk på alle ting, og det å presse seg frem på museer o.l. er visst helt vanlig. Var på naturhistorisk museum på søndag, og har aldri sett maken til dytting og dulting av både barn og voksne. Ville sett på teaterbilletter kanskje. Der har man i alle fall tildelte plasser Anonymkode: 346f2...3fb
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Hvis dere har bil vil jeg anbefale å reise ut av Oslo. Mye bra spisesteder i Sandvika feks. Oslogryta er stressende, selv for en helg. Folkenes tempo i byen er ekstremt høyt og jeg blir stresset bare av å se på dem. Ser ut som at de alltid skal rekke noe og har skikkelig dårlig tid. Det kryr av folk på alle ting, og det å presse seg frem på museer o.l. er visst helt vanlig. Var på naturhistorisk museum på søndag, og har aldri sett maken til dytting og dulting av både barn og voksne. Ville sett på teaterbilletter kanskje. Der har man i alle fall tildelte plasser Anonymkode: 346f2...3fb Jøss, er du komplett luftlandsatt i moderniteten? Anonymkode: e18c0...2b2
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 Vi er i grunnen altetende. Synes det er praktisk når menyene gir litt valgmuligheter. Tror absolutt at det finnes mange perler litt utenfor gryta, men trenger bare litt tips og erfaringer fra dere🤗 Og ja, vi kjører til tigerstaden. Anonymkode: dc8f4...042
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2021 #7 Skrevet 12. oktober 2021 DzTest ut nye Via Village, mellom Aker Brygge og Solli plass https://viavillage.no Det er supert i Oslo, bortsett fra på Egon 😅  Anonymkode: af94c...3ce
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2021 #8 Skrevet 12. oktober 2021 Spennende!😃Takk for tips! Anonymkode: dc8f4...042
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2021 #9 Skrevet 13. oktober 2021 Anonym bruker skrev (På 12.10.2021 den 0.06): Hvis dere har bil vil jeg anbefale å reise ut av Oslo. Mye bra spisesteder i Sandvika feks. Oslogryta er stressende, selv for en helg. Folkenes tempo i byen er ekstremt høyt og jeg blir stresset bare av å se på dem. Ser ut som at de alltid skal rekke noe og har skikkelig dårlig tid. Det kryr av folk på alle ting, og det å presse seg frem på museer o.l. er visst helt vanlig. Var på naturhistorisk museum på søndag, og har aldri sett maken til dytting og dulting av både barn og voksne. Ville sett på teaterbilletter kanskje. Der har man i alle fall tildelte plasser Anonymkode: 346f2...3fb «Vi skal ha en helg i Oslo, noen tips?» «Ja, ta den i Sandvika i stedet!» Fantastisk! 🤣🤣🤣 Hvorfor stoppe der, liksom? Hva med Mysen? Anonymkode: de2cb...c7f
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2021 #10 Skrevet 13. oktober 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): «Vi skal ha en helg i Oslo, noen tips?» «Ja, ta den i Sandvika i stedet!» Fantastisk! 🤣🤣🤣 Hvorfor stoppe der, liksom? Hva med Mysen? Anonymkode: de2cb...c7f Kan også varmt anbefale Nannestad 🤣🤣🤣🤣🤣. Anonymkode: e18c0...2b2
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2021 #11 Skrevet 13. oktober 2021 Oslo er jo bare dritt uansett Anonymkode: 5198c...38b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå