Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Hvordan takler dere hverdagen. Er ved å bli gal Og før noen skriver at jeg ikke burde fått barn når jeg har kronisk migrene, jeg hadde ikke det den gangen jeg ble gravid, det har kommet med årene og blir bare verre og verre Anonymkode: 48a62...dc7
Kamomille Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Ja! cluet er god struktur og gode rutiner. God planlegging og evnen til å tenke neste steg.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Ja, faktisk. Men ganske velfungerende på cgrp-hemmere og botox. Det hjelper også å bli skilt, barnepause annen hver uke... Anonymkode: d9645...833
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Ja. Både jeg, barnet med adhd og et barn til har kronisk migrene. Vi har sjelden anfall samtidig. Jeg fikk migrene etter svangerskap nummer 3, og det ble verre og verre. Det er et helvete i perioder. Men jeg tar forebyggende så jeg slipper mer enn 7-8 anfall i mnd. Minstemann er eneste i familien uten migrene, og han er ikke så fornøyd med minst en som har migrene annenhver dag. Anonymkode: 55e25...0e2
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Ja! Hverdagen går rundt, men i perioder bare såvidt. En med adhd, en med autisme. Fikk migrene etter siste barnet. Havnet utenfor arbeidslivet, men kjemper meg tilbake nå, snart 10 år senere. Stort hull i CV gjør det vanskelig å få napp. Pust med magen, ro ned på ettermiddagsaktiviteter, og kjør Toro når det trengs. Anonymkode: a27c8...542
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 Ja jeg har migrene og et barn med autisme/ Asperger/ adhd og må si at han der har empati når jeg ligger med bøtta. Vet ikke hvor godt han kan gjøre det for meg, så mulig jeg er heldig akkurat der. Nå er han 10 år men da han var 0-5 år så måtte mannen komme hjem fra jobb. Sikkert ikke det svaret du ønsket deg men sender en klem for det ❤️ Anonymkode: 31b69...b37
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2021 #7 Skrevet 11. oktober 2021 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Ja jeg har migrene og et barn med autisme/ Asperger/ adhd og må si at han der har empati når jeg ligger med bøtta. Vet ikke hvor godt han kan gjøre det for meg, så mulig jeg er heldig akkurat der. Nå er han 10 år men da han var 0-5 år så måtte mannen komme hjem fra jobb. Sikkert ikke det svaret du ønsket deg men sender en klem for det ❤️ Anonymkode: 31b69...b37 Jeg liker svaret ditt, det du sier er at det blir bedre etter hvert som barna blir større, du gi håp. Tusen takk ❤️❤️ HI Anonymkode: 48a62...dc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå