Gå til innhold

Dere som har tatt selvbestemt abort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det foregått, og hvor raskt fikk du time på sykehuset?

Anonymkode: bd100...417

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang ganske raskt. Jeg var 11 uker på vei. 

Andre gang var jeg 8 uker på vei og fikk time etter ei uke eler noe slikt.

Tredje gangen var jeg 10 uker på vei og fikk time noen dager etterpå, men mistet i mellomtiden, så det ble en utskrapning i stedet.

Dette er en del år siden, så det var kun kirurgisk om man var mer enn 8 uker på vei. Usikker på hvordan det foregår nå.

Anonymkode: 14c8c...de9

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Tredje gangen var jeg 10 uker på vei og fikk time noen dager etterpå, men mistet i mellomtiden, så det ble en utskrapning i stedet.

Dette er en del år siden, så det var kun kirurgisk om man var mer enn 8 uker på vei. Usikker på hvordan det foregår nå.

Ok. Jeg er bare 5 uker og håper å få gjort det denne uken før utviklingen kommer lenger. Men spørs om man blir prioritert så tidlig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ok. Jeg er bare 5 uker og håper å få gjort det denne uken før utviklingen kommer lenger. Men spørs om man blir prioritert så tidlig. 

For medisinsk så aborterer du hjemme. Da tror jeg du kommer inn ganske raskt for å få pillene

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg kan skjønne en abort, til nød to. Men når man booker nummer tre burde det i samme slengen blitt booket sterilisering.

Anonymkode: 355fd...d1b

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Jeg kan skjønne en abort, til nød to. Men når man booker nummer tre burde det i samme slengen blitt booket sterilisering.

Anonymkode: 355fd...d1b

Og du vet hvorfor alle ble gjennomført, ikke sant?

Skrevet

Jeg tror de vil vente til uke 7, fordi spontanabort før det er så vanlig. 

Ring sykehuset direkte og bestill time det går nok fort

Jeg hadde utskrapning i uke 12 (sykt foster), men vil tippe du får medisinsk abort

Anonymkode: 7b6e9...f05

Skrevet

Du får nok medisinsk, men mener de alltid venter til minst uke 7. hvorfor er jeg ikke helt sikker på

Anonymkode: b5878...ede

Skrevet

Jeg husker ikke hvor langt jeg var på vei,men tror jeg fikk samtaletime dagen etterr og dagen etter der eller to dager fikk jeg time. Det gikk nesten litt for fort husker jeg. 

Anonymkode: d4bd8...3d8

Skrevet

Jeg var på ul i uke 5, fikk time for medisinsk abort i uke 7, fikk beskjed om at det var det tidligste man kunne få for medisinsk abort. Kunne evnt fått piller før det, men ønsket ikke det. 

Anonymkode: c6feb...dbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...