Gå til innhold

Jeg sliter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare gråter.Har ingen å lufte tankene til.

Jeg har så smerter både fysisk og psykisk at jeg klarer ikke slutte.Mannen er helt umulig å snakke om ting med, tror ikke han bryr seg.

Hva gjør man når man ikke får hjelp av lege?Hvilken klinikk eventuelt kan man oppsøke selv?(er ikke psykiske plager selv om det begynner å tære på det også nå....)

Anonymkode: 415c8...16e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan forsøke å bytte lege.

Hvordan er forholdet generelt mellom deg og mannen din? Man kan jo bli syk og få smerter av å leve i et dårlig forhold også.

Hvilke smerter har du og hvor lenge har du hatt dem, hadde det skjedd noe (fysisk eller psykisk belastning) før de startet?

Anonymkode: 0fc69...3f0

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du kan forsøke å bytte lege.

Hvordan er forholdet generelt mellom deg og mannen din? Man kan jo bli syk og få smerter av å leve i et dårlig forhold også.

Hvilke smerter har du og hvor lenge har du hatt dem, hadde det skjedd noe (fysisk eller psykisk belastning) før de startet?

Vi har egentlig et fint forhold ellers, men når det kommer til følelser og div så snakker han svært lite.

Det her er smerter som har pågått i et par år, i fare for å bli gjenkjent av kjente her vil jeg ikke si hva. Men ja det er fysiske smerter som er så intense de aller fleste dagene at jeg holder på å bli gal. Har et annet problem også som jeg har fått medisin mot, men som dessverre ikke virker så mye som det burde.Kan være en farlig tilstand om det ikke kontrolleres ordentlig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Vi har egentlig et fint forhold ellers, men når det kommer til følelser og div så snakker han svært lite.

Det her er smerter som har pågått i et par år, i fare for å bli gjenkjent av kjente her vil jeg ikke si hva. Men ja det er fysiske smerter som er så intense de aller fleste dagene at jeg holder på å bli gal. Har et annet problem også som jeg har fått medisin mot, men som dessverre ikke virker så mye som det burde.Kan være en farlig tilstand om det ikke kontrolleres ordentlig.

Da ville jeg forsøkt å bytte lege, ev. snakke med spesialisten som følger deg opp for det andre problemet, om denne kan henvise deg videre for de andre smertene. Min erfaring er at man må stå veldig på selv for å komme seg videre i helsevesenet om man feiler noe som ikke er helt vanlig eller som er vanskelig å finne ut av.

Kanskje du kan få mannen med deg i parterapi? Om du vinkler det til at du føler dere er i ferd med å skli litt fra hverandre, at du føler dere sliter, at du er klar over at din sykdom også påvirker forholdet og at du føler dere trenger å lære å kommunisere bedre for å holde på det fine i forholdet - da kan det hende han er mer villig til å bli med.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har du vært på smerteklinikk? Kanskje det kunne være verdt et forsøk, men du må ha henvisning. Bytt fastlege eller om det er spesialist som ikke vil hjelpe deg, få henvisning til annen lege

Anonymkode: 008c6...aa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...