Gå til innhold

Noen her som har erfaring med Peugeot 2008?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har pr idag en Peugeot 308. Noe av der verste jeg har vært borti. Må bytte den ut, og i den anledning leter jeg etter en driftssikker bil. Kom over artikkelen som er vedlagt her. Der kommer Peugeot 2008 ganske bra ut. Pris har jo såklart en del å si for meg, så i forhold til de andre som ligger over på lista så er nok denne den rimeligste.

Noen her med erfaring? Skal jeg tørre å kjøpe en ny Peugeot? 😬

72F6754C-DA05-4276-AE07-5756EC835343.jpeg

Anonymkode: 3ccee...3d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en Peugeot 208. Mindre bil enn den du ser på, men vi har ikke hatt problemer med vår hvertfall. Driftsikker og stabil.

Anonymkode: 84509...89d

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Vi har en Peugeot 208. Mindre bil enn den du ser på, men vi har ikke hatt problemer med vår hvertfall. Driftsikker og stabil.

Hvilken årsmodell har dere?

HI

Skrevet

Vi har e-2008. El-bil eller fossilbil du vurderer?

Anonymkode: 9debc...801

Skrevet

Dette er en med bensinmotor.

Hi

Skrevet

Fantastisk bil! Stor, fantastisk kjørekomfort! Ikke hatt noe tull med min, 2018 modell med dieselmotor. 

Anonymkode: 4fb77...709

Skrevet

Ville valgt Skoda i stedet. Har aldri hatt noen som helst problemer med de tre jeg har hatt. Og Skoda er det eneste merket med to biler inne på topp 10...

Anonymkode: bc902...6ac

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Hvilken årsmodell har dere?

HI

2013 modell. 

Skrevet

2019 modell her, utrolig fornøyd.  Har tre barn 1-6år å plass til hele familien pluss litt venner 7 seteren. 

Anonymkode: 4eff8...779

Skrevet

Men altså, hvilke rettigheter har man når man har kjøpt bil for 7 mnd siden eg det stadig dukker opp feil. 
Bilforhandler gjemmer seg bak en garanti på 3 mnd som har gått ut og at jeg da ikke kommer noen vei.

HI igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...