Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Æææ, skal være med på middag/treff med jobben til mannen (alle partnere er invitert) og det står at kleskode er "business casual". Hva tenker dere det betyr? Hva ville dere hatt på dere? Jeg har aldri vært med på noe særlig mer enn familiemiddag og jobben min har aldri spandert noe mer enn pizza fra peppes - her er jeg ganske hjelpeløs merker jeg 🙈 Hjelp! Anonymkode: 85ddc...a04
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Ikke jeans, shorts, korte skjørt eller voldsom utringning. Sømmelig festkledd. Anonymkode: 4b16b...ef7
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Fant dette på nett. Appropriate business casual dress typically includes slacks or khakis, dress shirt or blouse, open-collar or polo shirt, optional tie or seasonal sport coat, a dress or skirt at knee-length or below, a tailored blazer, knit shirt or sweater, and loafers or dress shoes that cover all or most of the foot. Anonymkode: 4b16b...ef7
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Vi var nylig på noe slikt . Mannen i dress uten slips og jeg hadde på meg sort blyantskjørt med en kremfarget silkebluse til. Høyhælte svarte sko til. De andre damene hadde tolket kleskoden på samme måte. Jeg kunne gå rett fra jobb ved å bytte sko, fikse litt på hår og sminke og spraye litt parfyme .
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 Med mindre du er prostituert tror jeg det meste passer til denne kleskoden. Det er meningen man skal kunne komme rett fra jobb, så normalt sømmelige arbeidsklær er greit. Jeg ville nok ikke kommet i uniform da, de grønne klærne fra Kiwi er kanskje litt vel oppsiktsvekkende, men ellers normalt pent kledd. Ville nok gått for en sort bukse (dressbukseaktig), bluse og litt pene smykker. Anonymkode: e3286...85b
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 Takk alle sammen! Da skal jeg nok klare å finne noe 🙂 klarte å finne mann som er fullstendig "out of my league" på alle vis så nå må jeg tyde en del sosiale koder jeg ikke er vant med 😅 Anonymkode: 85ddc...a04
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2021 #7 Skrevet 10. oktober 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Takk alle sammen! Da skal jeg nok klare å finne noe 🙂 klarte å finne mann som er fullstendig "out of my league" på alle vis så nå må jeg tyde en del sosiale koder jeg ikke er vant med 😅 Anonymkode: 85ddc...a04 Kan ikke han hjelpe deg litt da, han ser vel hva andre går med? Anonymkode: e9cec...fd1
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2021 #8 Skrevet 10. oktober 2021 Just now, Anonym bruker said: Kan ikke han hjelpe deg litt da, han ser vel hva andre går med? Anonymkode: e9cec...fd1 Joda, men som en del andre menn er han ikke så veldig hjelpsom når det kommer til klær 😅 han vet jo hva han selv skal gå i, men kjoler og dameklær er det litt verre med. Får som regel bare høre at det ikke er så farlig for jeg er fin uansett, og det er koselig det men ikke helt det jeg trenger nå Anonymkode: 85ddc...a04
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2021 #9 Skrevet 10. oktober 2021 Litt utringning er greit, det er jo bare fint. Vi er jo damer. Man kan også gå i "jeans", du må ikke ha skjørt. Anonymkode: 15cc8...00f
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2021 #10 Skrevet 10. oktober 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Joda, men som en del andre menn er han ikke så veldig hjelpsom når det kommer til klær 😅 han vet jo hva han selv skal gå i, men kjoler og dameklær er det litt verre med. Får som regel bare høre at det ikke er så farlig for jeg er fin uansett, og det er koselig det men ikke helt det jeg trenger nå Anonymkode: 85ddc...a04 Haha, ser den 😊 Jeg kan desverre ikke hjelpe deg, for dette er en verden som er helt ukjent for meg og 😁 Men det er mange hjelpsomme damer her inne, så sikker på at du får noen fine tips. Anonymkode: e9cec...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå