Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2021 #101 Skrevet 12. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg vil med dette beklage på det sterkeste at jeg dro taco inn i denne tråden. Visste ikke det skulle skape så engasjement. Fra nå av spiser jeg taco uten rømme. Anonymkode: b940e...bcf Hehe, jeg skal innrømme jeg var med i starten på å dra den videre ut i tråden 🤭 Ble i grunnen bare engasjert i at det lå forventninger om hva verten skal ha inntil retten fordi folk har laget seg liksomversjoner av en matrett. Skal si meg enig i at det bør være nok mat, men når noen inviterer til middag synes jeg det i seg selv er ganske koselig og ville aldri funnet på å dra med meg egne preferanser til matbordet. Takk for maten, har jeg lært. Det er jo tross alt frivillig å komme til en middag man er invitert til. Hyggelig at de gidder liksom 🤷🏼♀️ Anonymkode: 689a7...251
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2021 #102 Skrevet 12. oktober 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hehe, jeg skal innrømme jeg var med i starten på å dra den videre ut i tråden 🤭 Ble i grunnen bare engasjert i at det lå forventninger om hva verten skal ha inntil retten fordi folk har laget seg liksomversjoner av en matrett. Skal si meg enig i at det bør være nok mat, men når noen inviterer til middag synes jeg det i seg selv er ganske koselig og ville aldri funnet på å dra med meg egne preferanser til matbordet. Takk for maten, har jeg lært. Det er jo tross alt frivillig å komme til en middag man er invitert til. Hyggelig at de gidder liksom 🤷🏼♀️ Anonymkode: 689a7...251 La. Det. Gå. Anonymkode: 515e0...79e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2021 #103 Skrevet 12. oktober 2021 Se til pokker å stikk med den taco diskusjonen i en ny tråd!!! Vi har skjønt det nå at noen spiset med rømme og noen ut. Noen synes det er greit, noen ikke. Det holder nå! Anonymkode: 613e7...9b9
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2021 #104 Skrevet 12. oktober 2021 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Se til pokker å stikk med den taco diskusjonen i en ny tråd!!! Vi har skjønt det nå at noen spiset med rømme og noen ut. Noen synes det er greit, noen ikke. Det holder nå! Anonymkode: 613e7...9b9 Taco, taco, taco, taco, taco, taco. Rømme, rømme, rømme, rømme, rømme. Taco, taco, taco, taco, taco, taco. Rømme, rømme, rømme, rømme, rømme. Taco, taco, taco, taco, taco, taco. Rømme, rømme, rømme, rømme, rømme. Taco, taco, taco, taco, taco, taco. Rømme, rømme, rømme, rømme, rømme. Du bestemmer ingenting. Kan ikke du RØMME tråden??? Anonymkode: b940e...bcf
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2021 #105 Skrevet 12. oktober 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Taco, taco, taco, taco, taco, taco. Rømme, rømme, rømme, rømme, rømme. Taco, taco, taco, taco, taco, taco. Rømme, rømme, rømme, rømme, rømme. Taco, taco, taco, taco, taco, taco. Rømme, rømme, rømme, rømme, rømme. Taco, taco, taco, taco, taco, taco. Rømme, rømme, rømme, rømme, rømme. Du bestemmer ingenting. Kan ikke du RØMME tråden??? Anonymkode: b940e...bcf Wow. Mental alder 8 år. Anonymkode: 515e0...79e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2021 #106 Skrevet 12. oktober 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Wow. Mental alder 8 år. Anonymkode: 515e0...79e Du kan være åtte år…… 😂 Taco…. Anonymkode: b940e...bcf
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2021 #107 Skrevet 12. oktober 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hehe, jeg skal innrømme jeg var med i starten på å dra den videre ut i tråden 🤭 Ble i grunnen bare engasjert i at det lå forventninger om hva verten skal ha inntil retten fordi folk har laget seg liksomversjoner av en matrett. Skal si meg enig i at det bør være nok mat, men når noen inviterer til middag synes jeg det i seg selv er ganske koselig og ville aldri funnet på å dra med meg egne preferanser til matbordet. Takk for maten, har jeg lært. Det er jo tross alt frivillig å komme til en middag man er invitert til. Hyggelig at de gidder liksom 🤷🏼♀️ Anonymkode: 689a7...251 Liksomversjoner av en matrett…? Jeg har bodd i Mellom-Amerika, og der var det ingen som fylte «taco tubs» med en kjøttdeig krydret med krydderpose fra Coop, altså… vi spiste tacos/taquitos, og de hadde fyll, men de lignet null og niks på den «fredagstacoen» folk spiser i Norge, enten de bruker rømme eller ikke. Så hele greia er en konstruksjon, og da er ikke rømmen det merkeligste i det hele tatt! Det rareste er at tortillaene er sprøstekt før man fyller dem… Anonymkode: 682b0...762
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2021 #108 Skrevet 12. oktober 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Liksomversjoner av en matrett…? Jeg har bodd i Mellom-Amerika, og der var det ingen som fylte «taco tubs» med en kjøttdeig krydret med krydderpose fra Coop, altså… vi spiste tacos/taquitos, og de hadde fyll, men de lignet null og niks på den «fredagstacoen» folk spiser i Norge, enten de bruker rømme eller ikke. Så hele greia er en konstruksjon, og da er ikke rømmen det merkeligste i det hele tatt! Det rareste er at tortillaene er sprøstekt før man fyller dem… Anonymkode: 682b0...762 Nå var det ikke rømme jeg hang meg opp i, det var noen andre. Flere avsporere i tråden her 😅 Jeg hang meg opp i at det var forventet at maten skulle serveres på sånn eller slik måte. Kalte den liksomversjon nettopp pga av det du skriver her. Anonymkode: 689a7...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå