Gå til innhold

Forslag til nye oppfinnelser for menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er humoristisk ment altså. 

Tenk så perfekt det hadde vært med spesielle linser/briller til noen menn.

Menn dømt for voldtekt måtte bruke linser i 2 år etter soning hvor alle damer og noen menn (for at de ikke kunne være sikker) ble endret til en svær mann kun iført skinnvest på overkroppen, med mange tatoveringer og med et litt  skummelt blikk. 

Konservative muslimske menn kunne fått briller som gjorde at alle kvinner ble en svart flekk....

Anonymkode: 6e92d...79a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penisring som reagerte på ordet "nei". Når damene fikk tilbud om sex, men takket nei til det, satte penisringen noen hvasse tenner i pikken. Da ville det bli færre som ignorerte et nei, i alle fall, og heller ventet på at kvinna tok initiativet.

Anonymkode: 20643...c49

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Penisring som reagerte på ordet "nei". Når damene fikk tilbud om sex, men takket nei til det, satte penisringen noen hvasse tenner i pikken. Da ville det bli færre som ignorerte et nei, i alle fall, og heller ventet på at kvinna tok initiativet.

Mannen din ønsker sikkert at du var mer villig... 

Anonymkode: 6b349...57f

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Jeg mener at jeg for mange år siden leste om en innretning.kvinner kunne sette i underlivet som klappet sammen over hva det måtte være som penetrerte henne. Selv om ikke det er offerets ansvar å forhindre overgrep, så kunne det absolutt ha vært et bra alternativ til pepperspray👍🏻

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (18 minutter siden):

Jeg mener at jeg for mange år siden leste om en innretning.kvinner kunne sette i underlivet som klappet sammen over hva det måtte være som penetrerte henne. Selv om ikke det er offerets ansvar å forhindre overgrep, så kunne det absolutt ha vært et bra alternativ til pepperspray👍🏻

Kanskje en liten, innebygd giljotin som slo ut ved behov ;) Tenker det ville virket ganske så avskrekkende på voldtekter.

Anonymkode: 6a4d4...451

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 9.10.2021 den 21.12):

Mannen din ønsker sikkert at du var mer villig... 

Anonymkode: 6b349...57f

Han ligger seks fot under jorda, så det tviler jeg på. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Han ligger seks fot under jorda, så det tviler jeg på. 

Og her er grunnen til at folk må skjerpe seg og tenke seg om både tre og fire ganger før de slenger ut dritt til fremmede mennesker de ikke aner noen ting om.

Kondolerer så mye med mannen din.

Anonymkode: e17e4...607

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Og her er grunnen til at folk må skjerpe seg og tenke seg om både tre og fire ganger før de slenger ut dritt til fremmede mennesker de ikke aner noen ting om.

Kondolerer så mye med mannen din.

Takk. Men jeg lever et godt liv også med bare minnene om ham, det er ingen som kan ødelegge det. Uansett dumme kommentarer. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Takk. Men jeg lever et godt liv også med bare minnene om ham, det er ingen som kan ødelegge det. Uansett dumme kommentarer. 

Det er fint å lese at du lever et godt liv❤️

Skrevet

Google Maps med detaljert oversikt over hvor klærne er plassert i skap og skuffer i huset. 

Anonymkode: 621a3...c8f

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Google Maps med detaljert oversikt over hvor klærne er plassert i skap og skuffer i huset. 

Anonymkode: 621a3...c8f

Jepp, og hammer som slår dem i hodet hver gang de "glemmer" en avtale :D 

Anonymkode: 53a0a...209

Skrevet

Alarm på alle ting som legges feil sted. 

Anonymkode: 4d3fb...09f

Skrevet

Fast trekk på konto alle dager de bortmanøvrerer seg fra avtalt samværsavtale. 2500 kroner dagen, minst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...