Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2021 #26 Skrevet 10. oktober 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Har fått alt jeg trenger å vite da. Hold kjeft og ikke bruk dette forumet mer og fortsett ditt patetisk liv og la oss være i fred! Og allikevel har jeg aldri sagt et stygt ord om andre enn meg selv! Takk! Anonymkode: 3eaf7...c77 Du har faktisk en evne til å suge livslysten ut av andre. Jeg blir helt oppgitt av å lese alle de negativt lada trådene dine! Om du er det minste lik i virkeligheten, må du være utrolig slitsom å være sammen med. Du har fått enorme mengder råd om hvordan du kan få det bedre, men du fortsetter å surve og snakke deg ned. Jeg blir sliten av deg. Anonymkode: e2eb4...456
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2021 #27 Skrevet 10. oktober 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Har fått alt jeg trenger å vite da. Hold kjeft og ikke bruk dette forumet mer og fortsett ditt patetisk liv og la oss være i fred! Og allikevel har jeg aldri sagt et stygt ord om andre enn meg selv! Takk! Anonymkode: 3eaf7...c77 Ingen sier du ikke skal bruke forumet, men å lage tråd etter tråd om det samme gagner deg ikke. Anonymkode: dac0c...48a
HeiteH Skrevet 10. oktober 2021 #28 Skrevet 10. oktober 2021 Seks som jeg kan dele alt med og stoler 100 prosent på. 10-15 i tillegg som jeg treffer regelmessig og har det hyggelig med, men som jeg ikke deler alt med. Mange, men så er jeg også en dritgod venn. Jeg klager ikke, jeg er til å stole på, jeg forteller festlige historier, jeg stiller opp om noen trenger hjelp eller trøst, jeg er oppmerksom og jeg ser glasset som halvfullt og ikke halvtomt.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2021 #29 Skrevet 10. oktober 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Har fått alt jeg trenger å vite da. Hold kjeft og ikke bruk dette forumet mer og fortsett ditt patetisk liv og la oss være i fred! Og allikevel har jeg aldri sagt et stygt ord om andre enn meg selv! Takk! Anonymkode: 3eaf7...c77 Passiv-aggressiv igjen… Selv om du kun sier stygge ting om deg selv: hvorfor tror du det er OK å høre på for eventuelle venner?? Anonymkode: 6ddcb...cbc
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2021 #30 Skrevet 10. oktober 2021 On 10/9/2021 at 5:15 PM, Anonym bruker said: Har du mange? Anonymkode: 3eaf7...c77 en venn som forstår deg uten at du må fortelle ting synes jeg er best, har mange venner,men 8 nære Anonymkode: b2051...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå