Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Hvor kan man parkere for å besøke naturhistorisk? Sist jeg var der, var det gateparkering, men måtte kjøre ca 100 runder før jeg fant en. Finnes det noe parkering i nærheten? Har ikke el-bil (ser det er en ladestasjon i nærheten, men kan da ikke bruke den Anonymkode: 0671b...39c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Hvor kan man parkere for å besøke naturhistorisk? Sist jeg var der, var det gateparkering, men måtte kjøre ca 100 runder før jeg fant en. Finnes det noe parkering i nærheten? Har ikke el-bil (ser det er en ladestasjon i nærheten, men kan da ikke bruke den Anonymkode: 0671b...39c Overalt der det er beboerparkering. Det er rimelig mange steder i området. Anonymkode: e1cb7...7d7
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Ingen steder om ikke det er parkering V gamle Munchmuseet. Beboerparkering kan du selvsagt ikke benytte om du ikke har beboerkort, da får du bot. Anonymkode: 2c168...fa8
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Ingen steder om ikke det er parkering V gamle Munchmuseet. Beboerparkering kan du selvsagt ikke benytte om du ikke har beboerkort, da får du bot. Anonymkode: 2c168...fa8 Man kan stå på alt av beboerparkering, man må bare betale parkeringsavgift. Den er ikke spesielt høy heller. Anonymkode: e1cb7...7d7
uhhuhher Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Det er en stor parkeringsplass på østsiden av Botanisk hage rett ved det gamle Munch-museet, med mindre den er avviklet. Du ser den godt på Google Maps. Inn Monrads gate. Hvis den ikke eksisterer lenger, så kanskje Tøyen p-hus på Tøyensenteret? Kanskje ti minutter å gå.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 uhhuhher skrev (24 minutter siden): Det er en stor parkeringsplass på østsiden av Botanisk hage rett ved det gamle Munch-museet, med mindre den er avviklet. Du ser den godt på Google Maps. Inn Monrads gate. Hvis den ikke eksisterer lenger, så kanskje Tøyen p-hus på Tøyensenteret? Kanskje ti minutter å gå. Det ser ut til at den parkeringen er ladestasjon for el-biler Anonymkode: 0671b...39c
Blondzilla Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 Det er ingen parkeringsplass der lenger, men ikke vanskelig å finne gateparkering. Det er helt lovlig å parkere på beboerparkering, men du må betale litt. Om du har el-bil er det svært lite, bare noen få kroner.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 Blondzilla skrev (38 minutter siden): Det er ingen parkeringsplass der lenger, men ikke vanskelig å finne gateparkering. Det er helt lovlig å parkere på beboerparkering, men du må betale litt. Om du har el-bil er det svært lite, bare noen få kroner. Da er det mulig å ta med bil i alle fall. Takk Anonymkode: 0671b...39c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå