Gå til innhold

Dere som er kjent i/bor i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man parkere for å besøke naturhistorisk? Sist jeg var der, var det gateparkering, men måtte kjøre ca 100 runder før jeg fant en. Finnes det noe parkering i nærheten? Har ikke el-bil (ser det er en ladestasjon i nærheten, men kan da ikke bruke den

Anonymkode: 0671b...39c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hvor kan man parkere for å besøke naturhistorisk? Sist jeg var der, var det gateparkering, men måtte kjøre ca 100 runder før jeg fant en. Finnes det noe parkering i nærheten? Har ikke el-bil (ser det er en ladestasjon i nærheten, men kan da ikke bruke den

Overalt der det er beboerparkering. Det er rimelig mange steder i området. 

Anonymkode: e1cb7...7d7

Skrevet

Ingen steder om ikke det er parkering V gamle Munchmuseet. Beboerparkering kan du selvsagt ikke benytte om du ikke har beboerkort, da får du bot.

Anonymkode: 2c168...fa8

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Ingen steder om ikke det er parkering V gamle Munchmuseet. Beboerparkering kan du selvsagt ikke benytte om du ikke har beboerkort, da får du bot.

Anonymkode: 2c168...fa8

Man kan stå på alt av beboerparkering, man må bare betale parkeringsavgift. Den er ikke spesielt høy heller. 

Anonymkode: e1cb7...7d7

Skrevet

Det er en stor parkeringsplass på østsiden av Botanisk hage rett ved det gamle Munch-museet, med mindre den er avviklet. Du ser den godt på Google Maps. Inn Monrads gate. Hvis den ikke eksisterer lenger, så kanskje Tøyen p-hus på Tøyensenteret? Kanskje ti minutter å gå.

Skrevet
uhhuhher skrev (24 minutter siden):

Det er en stor parkeringsplass på østsiden av Botanisk hage rett ved det gamle Munch-museet, med mindre den er avviklet. Du ser den godt på Google Maps. Inn Monrads gate. Hvis den ikke eksisterer lenger, så kanskje Tøyen p-hus på Tøyensenteret? Kanskje ti minutter å gå.

Det ser ut til at den parkeringen er ladestasjon for el-biler

Skrevet

Det er ingen parkeringsplass der lenger, men ikke vanskelig å finne gateparkering. Det er helt lovlig å parkere på beboerparkering, men du må betale litt. Om du har el-bil er det svært lite, bare noen få kroner. 

Skrevet
Blondzilla skrev (38 minutter siden):

Det er ingen parkeringsplass der lenger, men ikke vanskelig å finne gateparkering. Det er helt lovlig å parkere på beboerparkering, men du må betale litt. Om du har el-bil er det svært lite, bare noen få kroner. 

Da er det mulig å ta med bil i alle fall. Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...