Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Hvordan er dere der? Gruer meg til sånne dager. Anonymkode: edd8f...ba1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Det er jammen godt at du stadig finner ting som er problematisk for deg. Hadde du brukt like mye energi på å se de positive tingene i livet hadde du fått det mye bedre. Anonymkode: c847d...b5b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg er veldig nøytralt innstilt, egentlig. Det er ikke noe jeg gruer meg til, men jeg har blitt for gammel til å glede meg sånn som da jeg var barn. Det er jo som regel mye som en vanlig dag, bare med noen gratulasjoner og gaver (og det er jo hyggelig). Anonymkode: 4d10d...4a4
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Ja, jeg gjør nok det litt. Anonymkode: 8015b...13e
Himmel og hav Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg gleder meg. Det er alltid en hyggelig dag med blomster, gaver, kake og oppmerksomhet. Bursdag er stas. Hva er det du gruer deg til, sånn mer nøyaktig?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg gruer meg ikke, men kunne gjerne ha hoppet over den dagen. Har ikke hatt mange fine bursdager. Men da jeg skulle bli 40 år, fant jeg ut at alle runde tall, så skal jeg ha fin feiring. Jeg elsker å reise, så da jeg ble 40, så reiste jeg med familie, og hadde det veldig koselig. Og tenkte å gjøre det samme da jeg blir 50 år. Anonymkode: b4682...25c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 Himmel og hav skrev (5 timer siden): Jeg gleder meg. Det er alltid en hyggelig dag med blomster, gaver, kake og oppmerksomhet. Bursdag er stas. Hva er det du gruer deg til, sånn mer nøyaktig? Blir ikke som jeg håper/ønsker. Er vel ikke å forvente! Anonymkode: edd8f...ba1
Himmel og hav Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Blir ikke som jeg håper/ønsker. Er vel ikke å forvente! Anonymkode: edd8f...ba1 Det er jo leit. Kanskje du skal sørge for å lage deg din egen deilige bursdag? Bak favorittkaka, be noen du liker eller ta deg et døgn på spahotell? Jeg baker alltid kake og tar med på jobb på bursdagen min, da er det vanskelig å overse at jeg fyller år , også ber jeg familie på kake på kvelden, så det er jo ikke sånn at oppmerksomheten bare ramler ned i fanget på meg.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #9 Skrevet 9. oktober 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Blir ikke som jeg håper/ønsker. Er vel ikke å forvente! Anonymkode: edd8f...ba1 Nei. Det er best å bare sitte hjemme og gremme seg over det i stede for å sette pris på at du faktisk lever et uforskammet godt liv her oppe i nord. Hva gjør du selv for at dagen skal bli fin, da? Anonymkode: c847d...b5b
Polly-Esther Skrevet 9. oktober 2021 #10 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg elsker bursdager, og feirer meg selv skamløst. Skjønner ikke poenget med å grue seg til det?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #11 Skrevet 9. oktober 2021 Polly-Esther skrev (43 minutter siden): Jeg elsker bursdager, og feirer meg selv skamløst. Skjønner ikke poenget med å grue seg til det? Feirer du alene? Anonymkode: edd8f...ba1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #12 Skrevet 9. oktober 2021 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Nei. Det er best å bare sitte hjemme og gremme seg over det i stede for å sette pris på at du faktisk lever et uforskammet godt liv her oppe i nord. Hva gjør du selv for at dagen skal bli fin, da? Anonymkode: c847d...b5b Ja, har tak over hodet og sulter ikke sånn. Så folk har det være enn meg. Anonymkode: edd8f...ba1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #13 Skrevet 9. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja, har tak over hodet og sulter ikke sånn. Så folk har det være enn meg. Anonymkode: edd8f...ba1 Skulle ikke du slutte å bruke forumet for å få deg til å føle deg verre? Er det du som har tråden om å drikke deg dritings alene også? Anonymkode: c847d...b5b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #14 Skrevet 9. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei. Det er best å bare sitte hjemme og gremme seg over det i stede for å sette pris på at du faktisk lever et uforskammet godt liv her oppe i nord. Hva gjør du selv for at dagen skal bli fin, da? Anonymkode: c847d...b5b Bare fordi vi bor i Norge, betyr det ikke at livet er bra. Anonymkode: b4682...25c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #15 Skrevet 9. oktober 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Skulle ikke du slutte å bruke forumet for å få deg til å føle deg verre? Er det du som har tråden om å drikke deg dritings alene også? Anonymkode: c847d...b5b Ja, og det klarer jeg ikke helt. Anonymkode: edd8f...ba1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #16 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg feirer ikke bursdagen min. Sluttet med det etter jeg ble 18 Anonymkode: accae...28a
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #17 Skrevet 9. oktober 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Skulle ikke du slutte å bruke forumet for å få deg til å føle deg verre? Er det du som har tråden om å drikke deg dritings alene også? Anonymkode: c847d...b5b Nei, drikker ikke i dag. Ser skal vi danse i reprise med vann i glasset. Anonymkode: edd8f...ba1
Polly-Esther Skrevet 10. oktober 2021 #18 Skrevet 10. oktober 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Feirer du alene? Anonymkode: edd8f...ba1 Nei, jeg har mange venner og mye familie som er oppmerksomme på meg. Men jeg er til gjengjeld også veldig oppmerksom på dem, både på bursdager og ellers i livet.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2021 #19 Skrevet 10. oktober 2021 Anonym bruker skrev (På 9.10.2021 den 16.29): Det er jammen godt at du stadig finner ting som er problematisk for deg. Hadde du brukt like mye energi på å se de positive tingene i livet hadde du fått det mye bedre. Anonymkode: c847d...b5b Dette! Anonymkode: 975ab...1b4
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2021 #20 Skrevet 10. oktober 2021 Forstår ikke hvorfor man skal grue seg til bursdagen. Så ufattelig meningsløs bruk av energi. Hva med å være takknemlig for hver eneste bursdag man får oppleve? Alternativet er å være død liksom. Så nei, jeg gruer meg ikke til bursdagen. Anonymkode: 174f6...6c1
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2021 #21 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg både gleder og gruer meg til bursdagen. Gruer meg fordi jeg hvert år ser så tydelig at jeg ikke har nære venner. Null gaver utenfor huset og kun gratulasjoner fra familie. Gleder meg fordi jeg er opptimistisk i det lengste og håper at iår er året da alt blir anderledes. Anonymkode: e3131...aa9
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2021 #22 Skrevet 11. oktober 2021 nei... Det eneste må være at jeg ikke liker tanken på å bli eldre. I mitt hode er jeg fortsatt 29 år, ung og fresh, selv om jeg har passert 40...:) Bursdagene mine har jeg for lengst sluttet å feire. Her er bursdager som en vanlig dag, kanskje med kake hvis det passer inn i programmet. Gratulasjoner av mine nærmeste selvsagt og små gaver. Feiring med venner har jeg ikke gjort siden jeg var ung og barnløs og likte å gå på byen. Anonymkode: 9b861...06d
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2021 #23 Skrevet 11. oktober 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg både gleder og gruer meg til bursdagen. Gruer meg fordi jeg hvert år ser så tydelig at jeg ikke har nære venner. Null gaver utenfor huset og kun gratulasjoner fra familie. Gleder meg fordi jeg er opptimistisk i det lengste og håper at iår er året da alt blir anderledes. Anonymkode: e3131...aa9 Er det vanlig i voksen alder å få gaver fra andre enn familien, med mindre man inviterer til feiring? Jeg har noen nære og gode venner, men vi bruker heller tid sammen enn på gaver. Går ikke rundt og er lei meg fordi jeg ikke får gaver når jeg ikke har invitert til bursdagsfeiring. Anonymkode: 174f6...6c1
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2021 #24 Skrevet 11. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg både gleder og gruer meg til bursdagen. Gruer meg fordi jeg hvert år ser så tydelig at jeg ikke har nære venner. Null gaver utenfor huset og kun gratulasjoner fra familie. Gleder meg fordi jeg er opptimistisk i det lengste og håper at iår er året da alt blir anderledes. Anonymkode: e3131...aa9 Jeg får da aldri gaver fra andre en den nærmeste familien, om det ikke er rund dag? Gratulasjoner får jeg fordi det kommer opp på Facebook at jeg har bursdag, ellers hadde det også vært kun de nærmeste som hadde husket på. Likevel syns jeg bursdag er stor stas. Jeg lager kake, inviterer foreldrene mine og lager meg en fin feiring. Jeg håper at du kan finne andre interesser i livet enn å gruble på alt som ikke skjer. Anonymkode: c847d...b5b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2021 #25 Skrevet 11. oktober 2021 Depresjonen din, og det negative tankemønsteret du har lagt deg til, har nå gått over til sykdom. Det er derfor ingen vil være sammen med deg, det er ikke det at de ikke liker deg, de bare synes det er jævlig slitsomt å være sammen med noen som klager og syter og er misfornøyd og trist bestandig. Anonymkode: da643...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå