Gå til innhold

Peanøttsmør, er det sunt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker mest på de som trener regelmessig, spesielt styrke.

Anonymkode: 9461c...2fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tenker på protein så finnes det mye bedre alternativ. Sjukt mye fett og kcal i peanøttsmør 

Skrevet

Peanøttsmør inneholder mye som er sunt, men det kan fort bli for mye. Som med så mye annet er det bra med litt, men ikke med mye.

Anonymkode: 1df0d...1a8

Skrevet

Det er sunt om du velger den varianten med 99% peanøtter. Unngå variantene med tilsatt olje og sukker.

Anonymkode: e97e3...15a

Skrevet

Ja, kjempesunt. Massevis av sunne fettsyrer og vitaminer.

Men samtidig veldig kaloririkt. Og ubrukelig som proteinkilde, skal du få nok protein til at det monner blir du rund som en ball i løpet av kort tid.

Jeg elsker peanøttsmør, og bruker det som pålegg og som smørøye på havregrøten.

Anonymkode: 85e4c...a02

Skrevet

Skal du trene for å gå ned i vekt eller holde vekta er det ikke sunt. 

Skal du trene for å gå opp i vekt eller bygge muskler kan det falle under sunt. Har ei her hjemme nå som prøver å gå opp i vekt på en sunnmåte med mat og trening, da spises dette sammen med andre ting for å få i seg nok kalorier samt at det har endel i seg som er bra. (Det fungerer like dårlig som slt annet hun prøver på. Hun har også prøvd seg på usunn mat og mye mat, da gikk hun mer ned i vekt. Så det er nesten dom ett håpløst prosjekt, men jeg er happy jeg har en ungdom som skjønner hun har godt av litt mer på kroppen, ikkesom alle andre som slanker seg)

Anonymkode: 024d8...809

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...